وظایف کمیته تخصصی احصاء، اصلاح و ارتقاء فرآیندها :
1. کوتاه کردن مراحل انجام کار و سلسله مراتب اداری در سطح عمودی و افقی مدیریتی.
2. اصلاح فرآیندها و روشهای انجام کار با رویکرد اتوماسیون اداری ( موضوع ماده 36 و 37 قانون مدیریت خدمات کشوری )
3. برنامهریزی و اقدام جهت شناسایی کلیه روشها و رویه ها و فرایندهای مورد عمل با همکاری واحدهای تخصصی ( واحدهای مسئول اجرای روشها و رویه ها و فرآیندها )
4. تعیین و پیشنهاد اولویت های اصلاح روشها، رویه ها و فرآیندهای انجام کار به شورای تحول اداری با گرایش افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، ساده سازی روشها ، فراگیری روشها، تأثیر آنها در افزایش بهره وری دستگاه و کاهش هزینه های مردم و دستگاه اجرایی
5. بررسی و تأیید طرح های اصلاح روشها و رویه های دستگاه اجرایی که اولویت اصلاح آنها به تصویب شورای تحول اداری رسیده است.
6. تهیه، تنظیم و استقرار نظام کنترل پروژه و نظارت و راهبری طرح های اصلاح روش ها و رویه های دستگاه که از طریق واحدهای تخصصی و یا مؤسسات مشاوره اجرا می گردند.
7. بررسی و تأیید صلاحیت مشاوران و مجریان طرح های اصلاح روشها و رویه های دستگاه
8. برنامه ریزی برای آموزش کارشناسان و مجریان اصلاح روشها و آموزش اجرای روش های اصلاح شده
9. برقراری ارتباط با دفتر سیستم ها و روش های سازمان امور اداری و استخدامی کشور به منظور بهره گیری از تجارب سازمان و دیگر دستگاه های اجرایی و تبادل اطلاعات و تجربیات.
���� جلسه هم اندیشی و پیگیری مسائل اداری دانشگاه برگزار شد. ���� طی جلسه ای با حضور آقای احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و خانم امینی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در مرکز توسعه و تحول اداری وزارت متبوع با حضور آقای دکتر جوانمرد رئیس مرکز توسعه سازمان و تحول اداری و آقای مهندس اعظمی معاون مرکز توسعه و آقای شجاعی و خانم سراج رئیس گروه های مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل برخی مسائل اداری دانشگاه به ویژه اصلاح تشکیلات/ ساختار دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
1404/02/06با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: