شرح وظایف کمیته نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها:
الف: پیشنهادهایی که انحصاراً به موارد درون اداره کل مربوط میشود، در این کمیته بررسی و در صورت تصویب مبنای تصمیمگیری قرار میگیرد.
ب: پیشنهادهایی که در سطح استان باید مطرح شود، با ارایه نظر به کمیسیون تحول اداری برای بررسی ارایه میشود.
ج: پیشنهادهایی که مربوط به هر یک از معاونین است با ارایه نظر به آن دستگاه فرستاده میشود.
تبصره: بکارگیری کارشناسان ومتخصصین از داخل وخارج از دانشگاه با نظر کمیته نظام پذیرش وبررسی پیشنهادها انجام میپذیرد.
تبصره: پیشنهادهای تصویب شده همراه با نظر کمیته جهت طی مراحل بعدی اجرایی به شورای روسای کمیتههای تخصصی ارسال میشود.
تبصره: کمیته میتواند پس از هماهنگی با کمیسیون مقداری از اختیارات خود در زمینه بندهای 2، 3، 4، 5، 6 و 7 به کمیتههای اجرایی محول کند.
���� جلسه هم اندیشی و پیگیری مسائل اداری دانشگاه برگزار شد. ���� طی جلسه ای با حضور آقای احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و خانم امینی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در مرکز توسعه و تحول اداری وزارت متبوع با حضور آقای دکتر جوانمرد رئیس مرکز توسعه سازمان و تحول اداری و آقای مهندس اعظمی معاون مرکز توسعه و آقای شجاعی و خانم سراج رئیس گروه های مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل برخی مسائل اداری دانشگاه به ویژه اصلاح تشکیلات/ ساختار دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
1404/02/06با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: