شرح وظایف واحد تاسیسات
1- تنظیم و تقسیم برنامه کار پرسنل تأسیسات و تجهیزات بر حسب تخصص و ساعات خدمت .
2- نظارت فنی و کنترل مصرف در امور تأسیسات .
3- سرپرستی انجام تعمیرات فصلی و تهیه قطعات یدکی و لوازم موردنیاز سالانه .
4- انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع میگردد .
5- تهیه آبگرم موردنیاز قسمتها .
6- نگهداری و سرویس و آماده نگه داشتن سیستم تأسیسات .
7- بهره برداری و تعمیر لوازم تأسیسات در حد توان .
8- نگهداری سیستم های مختلف تأسیساتی و آبرسانی .
9- تعمیر و تعویض وسایل برقی از قبیل : پریزهای برق ، روشنائی ها و کلیدهای مینیاتوری تابلوها .
10- بازرسی و تمیزکردن سیستم های برودتی و دستگاههای هواساز .
11- انجام تعمیرات و نظارت بر کار سرویس های بهداشتی ، تأسیسات آتش نشانی و شارژ کپسولهای آتش نشانی .
12- کنترل لوله کشی قسمتها ـ شیرهای آب ، شیرفلکه ها ، سیفونها و فلاشتانک ها و برطرف نمودن معایب .
13- تهیه گزارشی از فعالیت ها و مشکلات جهت سرپرست مربوطه .
���� جلسه هم اندیشی و پیگیری مسائل اداری دانشگاه برگزار شد. ���� طی جلسه ای با حضور آقای احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و خانم امینی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در مرکز توسعه و تحول اداری وزارت متبوع با حضور آقای دکتر جوانمرد رئیس مرکز توسعه سازمان و تحول اداری و آقای مهندس اعظمی معاون مرکز توسعه و آقای شجاعی و خانم سراج رئیس گروه های مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل برخی مسائل اداری دانشگاه به ویژه اصلاح تشکیلات/ ساختار دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
1404/02/06با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: