خلاصه ای از خدمات قابل ارایه توسط واحد بایگانی پرسنلی
1. تشکیل پرونده پرسنلی جاری و راکد مربوط به پرسنل جدید الاستخدام ، مشمول خدمت پزشکان و پیراپزشکان و انتقالی
2 . ثبت شماره و مشخصات پرونده ها در سیستم بایگانی
3.کنترل نامه ها ، پرینت ، درج و بایگانی کلیه مکاتبات پرسنلی مربوطه در پرونده های پرسنلی جاری و راکد
4 . بایگانی تقدیرنامه ، احکام کارگزینی، فرم های ارزشیابی سالیانه پرسنل در پرونده های پرسنلی
5. برگ شمار و آماده سازی پرونده های در دست ارسال و ...
6. انجام کلیه مکاتبات مربوط به دریافت و ارسال پرونده های پرسنلی با واحد های تابعه و دانشگاه های سراسر کشور ,...
7. تحویل گواهی پایان طرح و دریافت رسید از پرسنل طرحی که خدمت زمان طرح خود را به پایان رسانیده اند .
8. پاسخگویی به کلیه همکاران محترم دانشگاه و آماده سازی و تحویل پرونده پرسنلی اشخاص به همکاران محترم حوزه مدیریت منابع انسانی
9. پاسخگویی به مسئولین و همکاران محترم حوزه معاونت آموزشی دانشگاه و...
10 . پاسخگویی به همکاران محترم اداره بازنشستگی و آماده سازی و تحویل پرونده های راکد پرسنلی به آن واحد
���� جلسه هم اندیشی و پیگیری مسائل اداری دانشگاه برگزار شد. ���� طی جلسه ای با حضور آقای احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و خانم امینی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در مرکز توسعه و تحول اداری وزارت متبوع با حضور آقای دکتر جوانمرد رئیس مرکز توسعه سازمان و تحول اداری و آقای مهندس اعظمی معاون مرکز توسعه و آقای شجاعی و خانم سراج رئیس گروه های مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل برخی مسائل اداری دانشگاه به ویژه اصلاح تشکیلات/ ساختار دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
1404/02/06با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: