شرح وظایف دبیرخانه :
1- دریافت، ثبت و ارسال انواع مکاتبات فیزیکی
2- دریافت، ثبت و ارسال انواع مکاتبات در سیستم اداری شبکه دولت، وزارت بهداشت و اورژانس کشور
3- ثبت احکام ماموریت پرسنل
4- تفکیک و مهمور کردن احکام حقوقی پرسنل
5- ارسال و دریافت مرسولات پستی و فکسی
6- پاسخگویی تلفنی به ارباب رجوع و همکاران محترم جهت پیگیری مکاتبات
7- بایگانی فیزیکی انواع مکاتبات
8- دریافت و ارسال مکاتبات از مراکز تابعه دانشگاه
���� جلسه هم اندیشی و پیگیری مسائل اداری دانشگاه برگزار شد. ���� طی جلسه ای با حضور آقای احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و خانم امینی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در مرکز توسعه و تحول اداری وزارت متبوع با حضور آقای دکتر جوانمرد رئیس مرکز توسعه سازمان و تحول اداری و آقای مهندس اعظمی معاون مرکز توسعه و آقای شجاعی و خانم سراج رئیس گروه های مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل برخی مسائل اداری دانشگاه به ویژه اصلاح تشکیلات/ ساختار دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
1404/02/06با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: