شرح وظایف اداره تدارکات
1.برگ درخواست خرید را از واحدهای مختلف دریافت می نماید.
2.درخواستهای خرید را با توجه به قوانین و مقررات مربوطه جهت رد یا قبول آنها مورد بررسی قرار میدهد.
2.اولویت بندی نیازهای هر واحد جهت خرید
3.شناسائی فروشگاههای معتبر جهت خرید اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب
4.تحویل اجناس به انبار
5.تنظیم اسناد مربوط به خرید کالا با توجه به قوانین و مقررات مربوطه
6.در تهیه برگ استعلام بهاو تکمیل جدول مقایسه ای مربوطه کمک می نماید.
7.اسناد واخواهی شده توسط حسابداری را اصلاح نموده و به حسابداری ارجاع می نماید.
8.تنخواه دریافتی را در پایان هر سال تسویه می نماید.
���� جلسه هم اندیشی و پیگیری مسائل اداری دانشگاه برگزار شد. ���� طی جلسه ای با حضور آقای احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و خانم امینی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در مرکز توسعه و تحول اداری وزارت متبوع با حضور آقای دکتر جوانمرد رئیس مرکز توسعه سازمان و تحول اداری و آقای مهندس اعظمی معاون مرکز توسعه و آقای شجاعی و خانم سراج رئیس گروه های مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل برخی مسائل اداری دانشگاه به ویژه اصلاح تشکیلات/ ساختار دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
1404/02/06با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: