• 1393/08/17 - 13:29
  • 22
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
مناقصه

واگذاری مراکز مشاوره و بیماری های رفتاری و گذری

مراکز مشاوره بیماری های رفتاری، مرکز گذری(DIC)و مشاوره زنان آسیب پذیر از طریق مناقصه عمومی واگذار می شود.

مراکز مشاوره بیماری های رفتاری، مرکز گذری(DIC)و مشاوره زنان آسیب پذیر مرکز بهداشت استان از طریق مناقصه عمومی با توجه به شرایط ذیل واگذار می شود. علاقمندان جهت شرکت در این مناقصه می توانند تا تاریخ 18/8/1393 جهت دریافت شرایط مناقصه به دبیرخانه دانشگاه مراجعه نمایند.

 

شرایط شرکت در مناقصه واگذاری خدمات قابل ارائه در مراکز مشاوره بیماری های رفتاری، گذری ( DIC)

و مرکز مشاوره زنان آسیب پذیر

 

موضوع مناقصه: واگذاری خدمات قابل ارائه در دو مرکز: 1- مراکز مشاوره بیماری های رفتاری.  2- مرکز گذری .(DIC)  هر دو مرکز واقع : در انتهای نیروگاه، روبروی امامزاده سید معصوم، طبقه فوقانی مرکز بهداشتی درمانی الزهراء (س).

3- مرکز مشاوره زنان آسیب پذیر واقع در خیابان کلهری بین کوچه 10 و 12 مرکز مشاوره زنان.

 

1-  مدت واگذاری: مدت واگذاری خدمات موصوف یک سال می باشد که در صورت رضایت از عملکرد برنده مناقصه با رعایت تشریفات قانونی قابل تمدید خواهد بود.

2-   قراردادهای و شرایط پیوست:

پیوست شماره 1: پیش نویس قرارداد مرکز مشاوره.

پیوست شماره 2: پیش نویس قرارداد مرکز گذری. (DIC)

پیوست شماره 3: پیش نویس قرارداد مرکز مشاوره زنان آسیب پذیر.

پیوست شماره 4: فرم قیمت پیشنهادی

3-  مبنای پیشنهادی: شرکت کننده می بایست مبلغ پیشنهادی خود را در قبال ارائه خدمات موضوع مناقصه طبق پیش نویس قراردادهای پیوست برای هر مرکز بصورت مجزا ارائه نماید.

تبصره 1: شرکت کنندگان در مناقصه می بایست پیشنهاد خود را (در فرم پیشنهاد پیوست) با رعایت اولویت بصورت مجزا اعلام نمایند امکان برنده شدن در هر سه مرکز وجود دارد.

1-    سپرده شرکت در مناقصه: شركت كنندگان در مناقصه مي بايست بایت: الف)- مرکز مشاورة بیماریهای رفتاری مبلغ 000/000/50 ریال (پنجاه میلیون ریال) ب)- مشاوره زنان آسیب پذیر مبلغ 000/000/30 ریال (سی میلیون ریال) ج)- مرکز گذری (DIC) مبلغ 000/000/30 ریال (سی میلیون ریال)  به عنوان سپرده شركت در مناقصه به صورت ضمانت نامه بانكي و يا وجه نقد به حساب 404652 بانك رفاه شعبه (مطهري قم) به نام امور مالي دانشگاه از تاريخ آخرين مهلت قبول پيشنهادات تهیه و همراه با دیگر مدارک تحویل نماید.

4-  نحوه تحویل مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه: كليه مدارك مورد نیاز در سه پاكت جداگانه ( الف، ب و ج ) به شرح ذيل حداكثر تا پایان وقت اداری 28/8/1393  به دبيرخانه دانشگاه تسليم و رسيد دريافت دارند: 

الف : تضمين ( سپرده ) شركت در مناقصه .         

پاكت الف: تضمين (سپرده) شركت در مناقصه. 

پاكت ب: حاوي شرايط مناقصه و پیوست های تحویلی كه مهر و امضاء شده باشد + تصوير سوابق و حسن انجام كار + تصوير مدارك مربوط به شناسايي شركت كننده در مناقصه ( اساسنامه شركت ـ روزنامه رسمي- ثبت شركت) + تغييرات روزنامه رسمي+ گواهي تعيين صلاحيت براي سال 94-93

پاكت ج: حاوي پيشنهاد قيمت.

تبصره 1: پاكت (الف) و (ب) و (ج) داخل پاكت دیگری قرار گيرد (لاك و مهر شده تحويل شود).

تبصره 3: شركت كنندگان در مناقصه مي بايست تمام اوراق مناقصه و پيوست ها را مهر و امضاء نموده و با قيد جمله «شرايط مناقصه را قبول دارم» اوراق را تحويل دهند.

5-  تاریخ بازگشائی پاکات: كليه پاكتهاي رسيده در جلسه کمیسیون مناقصه روز پنجشنبه مورخ 29/8/1393 ساعت30/10 بازگشایی خواهد شد و پس از مشخص شدن نفر اول و دوم سپرده مابقي شركت كنندگان در مناقصه مسترد و از نفر اول جهت عقد قرارداد دعوت به عمل مي آيد، در صورت استنكاف نفر اول ظرف مدت 7 روز، سپرده او به نفع دولت ضبط و از نفر بعدي جهت عقد قرارداد دعوت به عمل مي آيد.

تبصره: در صورتيكه نفر دوم مناقصه نيز ظرف مدت 7 روز اداري پس از ابلاغ مراتب اقدام به انعقاد قرارداد و يا سپردن تضمين حسن انجام معامله ننمايد، سپرده او نيز ضبط خواهد شد و مناقصه تکرار میگردد.

6-  هزینه آگهی روزنامه: هزينه آگهي روزنامه و كارشناسي انجام شده به عهدة برنده مناقصه مي باشد.

7-  زمان توزیع اسناد مناقصه: توزیع اسناد مناقصه از تاریخ 11/8/1393 لغایت 18/8/1393 می باشد.

8-  هزینه خرید اسناد: شرکت کنندگان جهت دریافت اسناد می بایست مبلغ 000/100ریال به حساب 2177753525001 سیبا واریز نموده و فیش آن را تحویل دبیرخانه دانشگاه نمایند.

9-   عذر عدم اطلاع پذیرفته نیست: شركت كنندگان در مناقصه اقرار مي نمايند كه با اطلاع كامل از موضوع مناقصه و محل درمانگاه و مفاد مناقصه، قيمت پيشنهادي خود را اعلام نموده و بعداً نمي توانند به عذر عدم اطلاع و غيره متعذر شوند.

10-جلسه سایت ویزیت: بمنظور رفع ابهامات و پاسخ به سؤالات شرکت کنندگان در مناقصه، جلسه سایت ویزیتی رأس ساعت 10 صبح روز  یکشنبه مورخ 21/8/1393 در محل  مرکز بهداشت استان تشکیل خواهد شد که نمایندگان قانونی شرکت با معرفی نامه حق شرکت در جلسه مذکور را دارند.

 

نکات مهم دیگر:

1-    تحويل شرايط مناقصه توسط شركت کنندگان هيچگونه تعهدي را براي مناقصه گذار ايجاد نمي نمايد.

2-    در صورت برابر بودن پیشنهادات اشخاص حقوقی و حقوقی، اولویت با اشخاص حقوقی می باشد.

3-    شرکت کنندگان در مناقصه بمنظور شناخت موقعیت جغرافیائی و ساختمان مکان موضوع مناقصه، می توانند با هماهنگی مرکز بهداشت از مکان های موصوف بازدید نمایند.

4-    به پيشنهادات مبهم، مخدوش، مشروط و پيشنهاداتي كه با شرايط مندرج در مناقصه مغايرت داشته باشد و بيش از يك شخص حقيقي و يا حقوقي آن را امضاء نموده باشد ( مگر بر اساس شرايط اساسنامه) و همچنين پيشنهاداتي كه پس از موعد مقرر و نيزبه تقاضاي استرداد پيشنهاد درصورتيكه مهلت قبول پيشنهادات منقضي شده باشد مطلقاً ترتيب اثرداده نخواهد شد.

5-    هرگونه تغيير در وضعيت شركت مي بايستي ظرف مدت 5 روز كتباً به مناقصه گذار اعلام گردد.

6-    شركت كنندگان در مناقصه مي بايست قبل از ارائه قیمت پیشنهادی، مجوز فعاليت در امور بهداشتي درماني را از مرکز بهداشت استان اخذ نموده و به همراه دیگر اسناد تحویل نماید.

 

                                                          

                                                                     دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 17322
کلمات کلیدی