برگزاری جلسه بررسی مشکلات اداری و مالی مراکز تابعه دانشگاه
جلسه بررسی و ارائه راهکار در خصوص مشکلات اداری و مالی مراکز دانشگاه با حضور جناب آقای دکتر اکرمی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.
جلسه هماهنگی مدیران ستادی حوزه توسعه با مدیران واحدهای تابعه به همراه مسئولین اداری و مالی مراکز در مورخ 16/5/1393 با حضور جناب آقای دکتر علی اصغر اکرمی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در محل سالن شهید مطهری برگزار شد.
در این جلسه که بمنظور بررسی و ارائه راه حل در خصوص مشکلات مالی و اداری مراکز تابعه برگزار شد مدیران و مسئولین حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوع جلسه از جمله تفکیک داروها از طرح تحول، مشکلات جذب نیروهای اداری و خدمات مورد نیاز، لزوم نظارت دقیقتر بر اجرای صحیح قراردادها، ارائه برنامه مشخص و مدون در خصوص جذب نیروهای حجمی، بروز شدن پرداخت کارانه ها و بدهی حوادث ترافیکی مطرح نمودند.
در ادامه جلسه جناب آقای دکتر اکرمی ضمن ابراز تشکر از حاضرین بخاطر همکاریها و فعالیتهائی که در راستای اجرای دقیق و موفق طرح تحول نظام سلامت در استان داشته اند خواستار تعامل و هماهنکی بیشتر بین مدیران و مسئولین واحدهای مختلف در جهت رسیدن به اهداف دانشگاه و رفع موانع و مشکلات موجود شدند. همچنین معاون محترم توسعه تأکید فرمودند دستگاه امحاء زباله مرکز آموزشی درمانی نکوئی هر چه سریعتر تهیه و در محل مستقر گردد.
به مواردی از مصوبات جلسه موصوف به شرح ذیل اشاره میگردد:
1- - بمنظور کاهش هزینه ها، لوازم مصرفی و کیت بیماران بصورت متمرکز خریداری خواهد شد.
2- - کلیه عملیات ساختمانی و عمرانی می بایست با هماهنگی مدیریت منابع فیزیکی و عمرانی دانشگاه انجام شده و کارشناسان فنی در - انجام مراحل مختلف کار حضور و نظارت داشته باشند.
3- - در خصوص اسقاط لوازم و اموال دقت بیشتری اعمال و تا حد ممکن استفاده بهینه به عمل آید.
4- - بازدید منظم و ماهانه مدیران از واحدها و ارائه گزارش مربوطه.
5- - مقرر شد از انعقاد قراردادهای حجمی خودداری شده و نیاز مراکز از طریق شرکتهای مجاز بصورت خرید خدمت تأمین شود.
و ...
......
.
...
......
..
.................