متن استاتیک شماره 22 موجود نیست
شرح وظایف اداره تدارکات
1.برگ درخواست خرید را از واحدهای مختلف دریافت می نماید.
2.درخواستهای خرید را با توجه به قوانین و مقررات مربوطه جهت رد یا قبول آنها مورد بررسی قرار میدهد.
2.اولویت بندی نیازهای هر واحد جهت خرید
3.شناسائی فروشگاههای معتبر جهت خرید اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب
4.تحویل اجناس به انبار
5.تنظیم اسناد مربوط به خرید کالا با توجه به قوانین و مقررات مربوطه
6.در تهیه برگ استعلام بهاو تکمیل جدول مقایسه ای مربوطه کمک می نماید.
7.اسناد واخواهی شده توسط حسابداری را اصلاح نموده و به حسابداری ارجاع می نماید.
8.تنخواه دریافتی را در پایان هر سال تسویه می نماید.