• 1395/09/20 - 13:24
  • 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع و مدیران دفاتر فنی دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان الگوی موفق در اخذ تسهیلات بانکی معرفی شد.

دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان الگوی موفق در اخذ تسهیلات بانکی معرفی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به برگزاری سی و دومین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع و مدیران دفاتر فنی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از ۱۷ الی ۱۹ آذر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح تکمیل ۲۱ هزار تخت بیمارستانی و شبکه بهداشت کشور، پروژه های بسته های طرح تحول و چالش ها و فرصت ها از مهمترین محورهای این همایش بود.
دکتر علی اصغر اکرمی افزود: در کارگاهای تخصصی این همایش درخصوص چالش های مهم طرح های مذکور و سایر چالش های مدنظر دانشگاه ها با هدف اتخاذ محورهای کاربردی و انتقال تجربیات بحث و تبادل نظر شد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی قم در این همابش به عنوان دبیر کارگروه بررسی و جمع بندی نحوه اخذ تسهیلات انتخاب شد گفت: نظرات ارائه شده در کارگروه نحوه تامین اعتبارات پروژه ها پس از جمع بندی، به جلسه معاونین ارائه شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی افزود: با توجه به پروژه های متعدد عمرانی در دست اقدام در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم و استفاده از منابع بانکی در اجرای این طرح ها، دانشگاه قم به عنوان الگوی موفق در اخذ تسهیلات معرفی شد.





  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 25592
کلمات کلیدی