• 1400/03/03 - 16:49
  • 276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون توسعه دانشگاه از مجتمع پردیس بازدید کرد.

دکتر بابک فرزین نیا ضمن بازدید از مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم از نزدیک روند پیشرفت پروژه های در حال تکمیل این مجتمع را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم، صبح امروز دکتر فرزین نیا با حضور در مجتمع پردیس، از پروژه های در حال تکمیل این مجتمع بازدید و بر حفظ و نگهداری مستقلات و تاسیسات این مجتمع تاکید کرد.

 

در ابتدای این بازدید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور در محل یادمان شهدای گمنام مجتمع پردیس، یاد و خاطره شهدای 8 سال مقدس را گرامی داشت

 

دکتر فرزین نیا پس از بازدید از این پروژه ها در جلسات جداگانه ای با حضور معاون فرهنگی دانشجویی و معاون آموزشی دانشگاه در مورد مباحث و مشکلات این دو معاونت که در مجتمع پردیس مستقر می باشند به تبادل نظر پرداخت و شرایط مالی و اقتصادی دانشگاه را تشریح نمود.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم در این دیدار ها تاکید کرد معاونت های مختلف دانشگاه بایستی متناسب با منابع مالی اختصاص یافته به خود اقدام نمایند و شرایط سخت اقتصادی کنونی را در درخواست های مالی خود لحاظ کنند

 

گفتنی است یادمان شهدای گمنام، موتورخانه ورزشگاه و سالن امتحانات مجازی از جمله پروژه هایی است که به زودی تکمیل و مورد بهره برداری قرار میگیرند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اسلاید شو
  • کد خبر : 44153

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید