• 1400/02/06 - 13:36
  • 143
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با ماه مبارک رمضان

مشارکت دانشگاهیان و خیرین در تهیه بسته های حمایتی خانواده های نیازمند

به همت دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین خیرین، بسته های حمایتی جهت توزیع میان خانواده های کم برخوردار تهیه شد.

همزمان با ماه مبارک رمضان

مشارکت دانشگاهیان و خیرین در تهیه بسته های حمایتی خانواده های نیازمند

به همت دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم  و همچنین خیرین، بسته های حمایتی جهت توزیع میان خانواده های کم برخوردار تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر بابک فرزین نیا ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تایید این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و با مشارکت دانشجویان، کارکنان و همچنین خیرین نیکوکار، تعداد 313 بسته حمایتی جهت توزیع میان خانواده های کم برخوردار تهیه شده و به زودی به دست این عزیزان خواهد رسید.

دکتر فرزین نیا افزود: تقاضا داریم همکاران و همشهریان گرامی ، به منظور شناسایی خانواده های کم برخوردار با مراجعه به سایت    https://formafzar.com/form/niyazmandنسبت به معرفی این عزیزان اقدام نمایند تا به نیت خیرین نیکوکار به درستی عمل گردد و بسته های حمایتی به خانواده های واجد شرایط تحویل شود.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: همکاران گرامی و خیرین عزیز می توانند جهت کمک به این عمل خدا پسندانه می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب اعلامی از طرف دفتر  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم واریز نمایند.

دکتر فرزین نیا در انتها گفت: حفظ آبروی خانواده های کم برخوردار برای دانشگاه از اهمیت بالای برخوردار است و به همین دلیل معرفی این خانواده ها به صورت کاملا محرمانه صورت می گیرد.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اسلاید شو
  • کد خبر : 41743

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید