• 1391/09/16 - 11:43
  • 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم روز جهاني حسابدار

در مراسمی بمناسبت روز حسابدار از حسابداران نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر شد.

در مراسمی بمناسبت روز حسابدار از حسابداران نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر شد.

در این مراسم که ظهر امروز  (تاريخ 15/9/91) در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد از حسابداران نمونه با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

در ابتداي  اين مراسم  جناب آقاي نظري ضمن تبريك روز حسابدار از كليه همكاران امور مالي تشكر  و براي همگي آرزوي تندرستي و سلامتي نمودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با تجلیل از اقدامات و خدمات حسابداران فعال در واحدهای مختلف این دانشگاه به افزایش حجم ماموریتها در سالهای اخیر اشاره کرده و گفتند: با توسعه روند فعالیت ها واجرای طرح های مختلف عمرانی و زیربنایی حجم فعالیت های حوزه خطیر و حساس حسابداری دانشگاه نیز افزایش یافته است.

دکتر سید شمس الدین حجازی افزود: با همت مسوولان حوزه مالی دانشگاه شاهد استفاده بهینه از تجربیات پیشکسوتان و تزریق نیروهای جوان و مستعد به حوزه مالی در بخشها و حوزه های مختلف دانشگاه و واحدهای تابعه بودیم.
وی با بیان اینکه درشرائط اقتصاد کنونی کشور، که دشمن تلاش می کند از این طریق نظام اسلامی را تحت فشار قرار دهد گفت: در این شرائط حسابداران علی رغم همه فشارها نقش بسیار زیادی در اقتصاد مقاومتی و پیشرفت بهینه امور دارند.

 دکتر اکبری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نيز ضمن تبريك روز حسابدار و تشكر از زحمات دوستان حوزه مديريت مالي، درشرائط کنونی حسابدران را سردمدار و فعال در خط مقدم مبارزه علیه توطئه های اقتصادی دشمنان معرفی و بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در عرصه حسابداری دانشگاه تاکید کردند.

در پايان مراسم از حسابداران نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر شد.

مسئولين مالي نمونه:

1- مسلم حق دوست

2- عليرضا غفاري

3- علي سليمي

4- سيد احمد فلاح هاشمي

5- ابراهيم داداشي

6- مرتضي نورياني

كارشناسان حسابدار نمونه:

1- عباس اصغري

2- ناصر فرزانه راد

3- كاظم محمدي

4- ليلا بيرامي

5- منيره فولادي پور

6- مريم صفا

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 9935
کلمات کلیدی