• 1393/08/01 - 10:18
  • 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تجليل و تشكر از زحمات بازنشستگان دانشگاه

مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه

در مراسمي از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشكي قم در حوزه هاي مختلف تجليل بعمل آمد.

تجلیل و تقدير از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم

 

در مراسمی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار وب دا از قم، در  مراسمي که صبح روز 28 مهرماه با حضور پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی قم و خانواده‌های آنان در سالن شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد، از 42 کارمند این دانشگاه که در یک سال اخیر به افتخار بازنشستگی نائل شدند و 7 بازنسشته نمونه با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

معاون محترم توسعه دانشگاه در ابتداي مراسم ضمن خير مقدم كليه حضار ، به بيان آمار بازنشستگان دانشگاه و علت انتخاب اين روز پرداختند و با بيان اينكه براي اولين سال است كه بازنشستگان نمونه انتخاب و  همكاران قراردادي بازنشسته نيز تقدير به عمل مي آيد .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه مراسم با بیان اینکه خدمت در حوزه سلامت از ویژگی‌ها، حساسیت‌های خاصی برخوردار است گفت: به یقین در زمان خدمت شما عزیزان مولفه‌هایی همچون رضای الهی مسائل اخلاقی، اعتقادی، عطوفت، مهربانی و بحث‌هایی فراتر از مسائل مادی مورد توجه قرار می‌گرفته و ارزش‌های والایی در خدمت رسانی به مردم سرلوحه انجام امور بوده است که به حق شایسته تقدیر می‌باشد.

دکتر ایرانی‌خواه با تاکید بر ضرورت تکریم و تجلیل از مقام پیشکسوتان حوزه سلامت استان که سالیان سال در مسیر اعتلای نظام سلامت گام برداشتند افزود: منش و روش کاری و فکری پیشکسوتان حوزه سلامت که افتخار خدمت به مردم در این حوزه حساس و در این دیار مقدس را داشته‌اند باید مورد تکریم و تقدیر قرار گیرد به نحوی که سرلوحه کاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم قرار گیرد.
ایشان در ادامه یادآور شد: امیدوارم این مشی و منش ارزشمند در انجام وظایف، همچون گذشته مبنای کاری کارکنان فعلی دانشگاه نیز باشد تا شاهد برکات بیشتر هم در زندگی ارائه دهندگان خدمت و گیرندگان خدمت باشیم.


در ادامه این مراسم مسابقه‌ و برنامه‌های ویژه‌ای برگزار شد و در خاتمه از بازنشستگان یک سال گذشته و پیشکسوتان برتر دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 17118
کلمات کلیدی