• 1400/04/09 - 08:41
  • 469
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر جدید مجتمع آموزشی درمانی خیرین سلامت منصوب شد.

در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم دکتر حمیدرضا غلامحسینی به عنوان مدیر جدید مجتمع آموزشی درمانی خیرین سلامت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه، در جلسه شورای مدیران ستادی و مراکز تابعه دانشگاه آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مجتمع آموزشی درمانی خیرین سلامت برگزار شد.

 

در این جلسه دکتر بابک فرزین نیا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار داشت: مجتمع خیرین سلامت یکی از مهم ترین مراکز درمانی استان به شمار می آید که در ایام شیوع بیماری کووید 19 خدمات شایسته ای را به همشهریان عزیز ارائه کرده است.

 

معاون توسعه دانشگاه در ادامه ضمن تقدیر از زحمات حمید صباغیان مدیر قبلی این مجتمع گفت: ایشان با استفاده از تجاربی که از سال ها مدیریت در بخش های مختلف دانشگاه به دست آورده، به خوبی توانست این مجتمع بزرگ آموزشی درمانی را مدیریت کند.

 

دکتر فرزین نیا ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر غلامحسینی، بر حفظ آمادگی این مجتمع برای مدیریت پیک بعدی احتمالی بیماری کووید 19 ، پرداخت به موقع و برنامه ریزی شده مزایای پرسنلی، تلاش برای وصول مطالبات مجتمع از بیمه ها و تکمیل نسخه نویسی الکترونیک و .... تاکید کرد.

 

در پایان معاون توسعه دانشگاه با اهداء لوحی از زحمات حمید صباغیان تقدیر و برای دکتر غلامحسینی آرزوی موفقیت نمود .

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اسلاید شو
  • کد خبر : 44863

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید