• 1394/05/24 - 09:27
  • 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در همایش مدیران پشتیبانی و امور رفاهی منطقه 2 دانشگاه های علوم پزشکی تاکید شد:

ضرورت ایجاد اداره امور قراردادها در امور پشتیبانی

همایش مدیران پشتیبانی و امور رفاهی منطقه 2 دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تبریز برگزار شد

همایش مدیران پشتیبانی و امور رفاهی منطقه 2 دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تبریز برگزار شد.
در این جلسه عدم وجود اختیارات جهت انجام بهینه وظایف محوله مدیران امور پشتیبانی، عدم تناسب حقوق، مزایا و پاداش کارکنان حوزه مدیریت امور پشتیبانی و عدم وجود الگوی واحد و شفاف در انواع قراردادها در بین دانشگاه های علوم پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تصمیمات گرفته شده در کارگروه های این همایش گفت: در یکی از این کارگروه ها مقرر شد، شیوه نامه ای در خصوص تهیه، تنظیم و بررسی قراردادها تنظیم شود که ضمن برخورداری از فرمت یکسان، تمامی قراردادها مورد تایید امور قرراردادها، امور مالی، مرجع تخصصی وامور حقوقی قرار بگیرد.
آقای احمدی ادامه داد: همچنین کارگروه پیشنهاد نمود امورقراردادها به لحاظ ارتباط کاملا تخصصی در چارت سازمانی دانشگاههای علوم پزشکی به عنوان یک اداره جزو حوزه کاری مدیریت امور پشتیبانی دانشگاها در نظر گرفته شود.
وی افزود: ضرورت ایجاد اداره امور قراردادها می تواند تاثیرات بسزایی در صرفه و صلاح دانشگاهها و صیانت از حقوق بیت المال داشته باشد.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مدیران حاضر در این جلسه تاکید کردند جذب نیروهای مشاغل خدمات عمومی با رعایت شرایط و شاخص های مشخص و داشتن فرایندی تخصصی در سطح کل وزارت متبوع تحت اختیارات حوزه خدمات پشتیبانی می تواند اثربخشی مطلوبی در واحدهای دانشگاهی ایجاد نماید.
آقای احمدی افزود: در این جلسه پیشنهاد شد با توجه به اینکه پست های سازمانی مشاغل حوزه خدمات پشتیبانی کاملا اموری کارشناسی و تخصصی هستند باید با بررسی دقیق سطح سازمانی مشاغل به کارشناسی ارتقاء یابد.
وی ادامه داد: مدیران پشتیبانی و امور رفاهی منطقه 2 دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این جلسه با اشاره به تخصصی بودن موضوع وظائف کارپردازن و کارشناسان امور قراردادها، پرداخت حق فنی را ضرورتی غیر قابل انکار دانستند و خواستار پرداخت حق فنی به کارپردازان و کارشناسان امور قراردادها شدند.









  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 20508
کلمات کلیدی