• 1395/07/04 - 08:23
  • 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سیزدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه های علوم پزشکی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر استقرار مدیریت دانش، ثبت و به کارگیری تجربیات در سازمان های وابسته تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر استقرار مدیریت دانش، ثبت و به کارگیری تجربیات در سازمان های وابسته تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سیزدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با برشمردن اهمیت وظایف حوزه های پشتیبانی، بر ضرورت انجام اقدامات ساختاری و برنامه ریزی شده در جهت کاهش مشکلات موجود و تبدیل تهدیدها به فرصتها تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از اقدامات شتابزده و برنامه ریزی نشده باید مدیریت دانش، ثبت و به کارگیری تجربیات در سازمان های وابسته استقرار یابد.
دکترصدرالسادات ادامه داد بر پایه مدیریت دانش و بر اساس اصولی مشخص می توان مشکلات حال و آینده را کاهش داد و آیندگان را از تجربیات گذشته مدیریتی بهره مند کرد تا آنها با مشکلات کمتری مواجه شوند.
وی سپس به تشریح مبحث تخصصی" مدیریت دانش، ابزاری برای کاهش چالش های حوزه پشتیبانی" پرداخت.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین با بیان اهمیت نقش مدیریت دانش در حوزه معاونت توسعه وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی ، مدیران امور پشتیبانی را کوله باری ازتجربه های عملیاتی دانست که با بهره گیری از این اصول می توانند بیش از پیش درجهت تحقق اهداف نظام سلامت کشور گام بردارند.
مدیرکل امورپشتیبانی و خدمات رفاهی هم با تقدیر از زحمات بی دریغ  مدیران پشتیبانی دانشگاه ها در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام سلامت، از آنها به عنوان خادمان بی نشان این حوزه یاد کرد.
دکتر پریدار بازنگری نهایی تشکیلات و ساختار پشتیبانی در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی را از محور های اصلی سیزدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بیان کرد و افزود: پس از بازنگری و تایید وزیر بهداشت این محور نیز به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ می شود.
وی  در ادامه به صورت تخصصی به ارائه مطالبی در خصوص "ابزارهای ایجاد انگیزه در کارکنان" پرداخت و سپس به اختصار توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در سطح دانشگاه ها به منظور توانمند سازی وثبت تجارب حوزه های پشتیبانی و بیان کرد.









  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 24989
کلمات کلیدی