• 1394/03/16 - 08:08
  • 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رییس کمیته لجستیک و پشتیبانی بیمارستان سیار عاشقان ولایت:

امیدوارم توانسته باشیم با یک کار جمعی و هماهنگ رضایت زائران این مکان مقدس را فراهم کرده باشیم.

امیدوارم توانسته باشیم با یک کار جمعی و هماهنگ رضایت زائران این مکان مقدس را فراهم کرده باشیم.

محمد احمدی رییس کمیته لجستیک و پشتیبانی بیمارستان سیار عاشقان ولایت پیرامون برپایی و استقرار این بیمارستان گفت: در روز شنبه 9 خرداد سازه بیمارستان به مسجد مقدس جمکران حمل و در روزهای یکشنبه و دوشنبه عملیات برپایی سازه و چینش تجهیزات و لوازم پزشکی و پشتیبانی به انجام رسید.
وی با اشاره به استقرار پرسنل این حوزه به صورت تمام وقت با شروع خدمات دهی این مرکز در روز 12 خرداد بیان کرد: شیفت کاری کارکنان بخش لجستیک و پشتیبانی به صورت 24 ساعته در نظر گرفته شده است که در هر شیفت، 45 نفر در بخشهای خدمات، تاسیسات، نقلیه، تدارکات، نگهبانی و پشتیبانی به خدمت مشغولند.
احمدی در ادامه گفت: در هر شیفت کاری، 12 وسیله نقلیه شامل آمبولانس و خودروی سواری به همراه راننده مسئولیت اعزام بیمار به مراکز درمانی سطح شهر، ایاب و ذهاب پرسنل و انتقال ملزومات را برعهده دارند.
رییس کمیته لجستیک و پشتیبانی بیمارستان سیار عاشقان ولایت ضمن تشکر از زحمات همکاران خود بیان داشت: در هروعده صبح، ظهر و شب برای حدود 170 نفر وعده غذایی و میان وعده در نظر گرفته شده است که شامل کارکنان بیمارستان سیار، پرسنل اورژانس 115 مستقر در اطراف مسجد مقدس جمکران و نیروهای پایگاه جمکران بسیج جامعه پزشکی می باشد.
احمدی جمع آوری و انتقال بیمارستان سیار در روز شنبه 16 خرداد را آخرین مرحله از وظیفه خود عنوان کرد و افزود: امیدوارم توانسته باشیم با یک کار جمعی و هماهنگ رضایت زائران این مکان مقدس را فراهم کرده باشیم.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 19800
کلمات کلیدی