• 1393/10/23 - 10:31
  • 28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با جناب آقای دکتر صدرالسادات حسینی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با جناب آقای دکتر صدرالسادات حسینی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزات بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دیدار و گزارشی از وضعیت دانشگاه در خصوص نیروی انسانی، طرح های عمرانی و مشکلات پیش رو ارائه دادند.


معاون محترم توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه، در تاریخ 17/10/93 با حضور در  محل دفتر جناب آقای دکتر صدرالسادات حسینی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ایشان دیدار و ضمن ارائه گزارشی مشروح از وضعیت دانشگاه در ارتباط با موضوعات مختلف حوزه توسعه، طرحها و پیشنهاداتی را هم  در جهت حل مشکلات پیش رو مطرح نمودند.

از جمله موضوعات مطرح شده توسط جناب آقای دکتر اکرمی می توان به گزارش وضعیت نیروی انسانی دانشگاه، اعتبارات طرحهای عمرانی و مشکلات پیش رو اشاره نمود.

درادامه این جلسه آقای دکتر صدرالسادات حسینی معاون محترم توسعه وزارت نیز ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته، رهنمودهایی در جهت پیشبرد مسائل دانشگاه به خصوص طرحهای عمرانی و مسائل مرتبط با حوزه نیروی انسانی ارائه فرمودند.

معاون توسعه دانشگاه از توجه و دقت نظر و راهنمایی ارزشمند ایشان در راستای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات موجود سپاسگزاری نمودند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 18037
کلمات کلیدی