• 1395/03/20 - 08:08
  • 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار صمیمی کارکنان حوزه مدیریت امور عمومی با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

در دیدار صمیمی کارکنان قسمت های مختلف مدیریت امور عمومی با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آخرین برنامه ها و اقدامات این بخش تشریح شد.

در دیدار صمیمی کارکنان قسمت های مختلف مدیریت امور عمومی با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آخرین برنامه ها و اقدامات این بخش تشریح شد.
دکتر علی اصغر اکرمی در نشست با مدیر و کارکنان مدیریت امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در مجموعه مدیریت امور عمومی این دانشگاه گفت: این مدیریت از جمله قسمت ها و بخش هایی به شمار می رود که روزانه حجم زیادی از مراجعات و درخواست های  همکاران و سایر مراجعین را پیگیری و عملیاتی می کند.
وی اقدامات و فعالیت ها و دستاوردهای سال گذشته این مدیریت را مطلوب ارزیابی و بر ضرورت ادامه روند فعلی با شتاب بیشتر و همچنین حرکت هدفمند در مسیر برنامه های کلان دانشگاه تاکید کرد.
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم به مشکل کمبود نیرو در برخی از قسمت های این مدیریت اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برنامه های پیش بینی شده دانشگاه در آینده، توانمند سازی نیروی انسانی با آموزش های کاربردی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوان بخشی از نیازها در این حوزه را جبران کرد.
دکتر اکرمی همچنین گسترش تسهیلات و خدمات رفاهی را در سالهای اخیر از اقدامات مثبت و تاثیرگذار دانشگاه دانست و گفت: این فعالیت ها که نقش موثری در افزایش بهره وری نیروی انسانی داشته، موجب افزایش رضایتمندی کارکنان دانشگاه در بخش های مختلف شده است.
آقای محمد احمدی مدیر امور عمومی دانشگاه نیز در این جلسه گزارشی از روند فعالیت ها و برنامه های اداره خدمات عمومی، اداره امور رفاهی، امور مالی، تدارکات، دبیرخانه، انبارها، منازل مسکونی، نقلیه و تاسیسات زیر مجموعه این مدیریت بیان کرد.
در این جلسه همچنین مسوولان قسمت های مختلف مدیریت امور عمومی به بیان نظرات و برخی مشکلات موجود در بخش های مربوطه پرداختند.
























 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 24069
کلمات کلیدی