• 1393/10/30 - 13:10
  • 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای تکریم پیشکسوتان

ديدار مسئولين محترم دانشگاه با پيشكسوتان عزيز

در ادامه ديدارهای مسئولين محترم دانشگاه با پيشكسوتان عزيز، مدیر منابع انسانی دانشگاه به دیدار دو نفر از پیشکشوتان دانشگاه رفتند.

 

 

در ادامه سلسله ديدارهای مسئولين محترم دانشگاه با پيشكسوتان دانشگاهمان، در مورخ 28/10/1393 مدير منابع انساني به نمايندگي از معاونت محترم توسعه به ديدار دو نفر از همکاران عزیز پیشکسوت رفتند.

در این دیدارها که اعضاي هيئت مديره كانون پيشكسوتان نیز جناب آقای حیدری را همراهی می کردند مدیر منابع انسانی دانشگاه ضمن اعلام سلام مسئولین دانشگاه، جویای حال آنها شده و در خصوص وضعیت این عزیزان و دغدغه هایشان گفتگو کردند.

آقاي محمد مهدي صانعي از قدیمی ترین همکاران پیشکسوت دانشگاه که در محل منزلشان میزبان هیأت دانشگاه بودند با ابراز خوشحالی از اینکه مسئولین دانشگاه به فکر آنها بوده و یادی از آنها کرده اند خواستار ادامه این کار و توجه بیشتر دانشگاه به وضعیت پیشکسوتان شدند.

مدیر منابع انسانی دانشگاه که قصد حضور در منزل آقای سيد محمد علي محمودي و دیدار با او را نیز داشتند بعد از اطلاع از بیماری و بستري بودن ایشان، در محل بيمارستان ولیعصر بر بالين این همکار عزیز که متأسفانه قادر به صحبت نبودند حاضر و ضمن عیادت، در جریان وضعیت بیماری ایشان قرار گرفتند. از همه همکاران گرامی، برای بهبودی و شفای این همکار پیشکسوت عزیز طلب دعا می نمائیم.

لازم به یادآوری که از زمان برگزاری جشن پیشکسوتان دانشگاه در سالجاری، این چندمین دیداری است که از پیشکسوتان عزیز صورت می گیرد و به عنوان یک برنامه مهم در راستاری هدف ارزشمند تکریم پیشکسوتان گرامی دانشگاهمان در دستور کار مسئولین دانشگاه خصوصاً معاونت توسعه قرار گرفته است.

هیأت تحریریه سایت توسعه ضمن ارج نهادن به این کار ارزشمند و اثرگذار، آمادگی دارد نهایت همکاری را با مسئولین محترم دیدار کننده با پیشکسوتان عزیز در جهت پوشش اطلاع رسانی آن انجام دهد.

 


 

  • گروه خبری : اخبار منابع انسانی
  • کد خبر : 18080
کلمات کلیدی