• 1400/07/10 - 10:47
  • 281
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درخشش دانشگاه علوم پزشکی قم در پایش برنامه عملیاتی وزارت بهداشت و جشنواره شهید رجایی سال 1399

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم در پایش برنامه عملیاتی وزارت بهداشت و همچنین جشنواره شهید رجایی استان در سال 1399 حائز رتبه برتر شد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم در پایش برنامه عملیاتی وزارت بهداشت و همچنین جشنواره شهید رجایی استان در سال 1399 حائز رتبه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر بابک فرزین نیا با اعلام این خبر افزود: در پایش برنامه عملیاتی مشترک دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال 1399، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم با 53/96% تحقق برنامه ها و پیشرفت 15 درصدی نسبت به سال 1398 ، در رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی از نظر میزان تحقق برنامه ها در لیست دانشگاه های شایسته قرار گرفت.  

وی گفت: همچنین در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان قم در جشنواره شهید رجایی سال 1399 از مجموع 1000 امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی، این دانشگاه با کسب امتیاز 13/944  و پیشرفت 16 درصدی نسبت به سال 1398، برای دومین سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر در سطح استان انتخاب گردید.

معاون توسعه افزود: دانشگاه علوم پزشکی قم در محور شاخص های عمومی نسبت به سال 1398 و در تحقق اهداف تفاهم نامه سه ساله اصلاح نظام اداری- دور دوم،  7/18% پیشرفت داشته است. لازم به ذکر است بیشترین میزان پیشرفت شاخص های عمومی در محورهای اصلاح ساختار سازمانی و توسعه دولت الکترونیک بوده است به گونه ای که در شاخص توسعه دولت الکترونیک به عنوان دومین دستگاه برتر در بین ادارات و دستگاههای استان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت. در محور شاخص های اختصاصی نیز نسبت به سال 1398، دانشگاه 21/13% پیشرفت داشته است. در این محور نیز بیشترین میزان پیشرفت در حوزه بهداشت و غذا و دارو بوده است.

دکتر فرزین نیا در پایان تصریح کرد: ضمن تقدیر از زحمات تمامی مدیران، اساتید و کارکنان خدوم دانشگاه در کسب این موفقیت، امیدواریم در سال های آتی شاهد روند صعودی پیشرفت دانشگاه در مسیر تحقق اهداف عالی نظام اسلامی در حوزه سلامت باشیم.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اسلاید شو
  • کد خبر : 47481

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید