• 1394/07/18 - 11:43
  • 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خیر بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) اعلام کرد: برای احداث این بیمارستان محدودیت مالی وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: روند احداث بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) پیشرفت قابل قبولی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: روند احداث بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) پیشرفت قابل قبولی دارد.
دکتر اکرمی به همراه دکتر مظفری معاون درمان و مهندس محمدی مدیر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه در بازدید از طرح در حال اجرای بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) که به همت خیر گرانقدر آیت ا... خوانساری ساخته می شود، با بررسی وضعیت پیشرفت این طرح و اجرای نقشه ها و طرح های ارائه شده به پیمانکار افزود: با تعامل مثبت مجموعه این دانشگاه و تیم اجرایی خیر مربوطه روند ساخت این بیمارستان سرعت و پیشرفت خوبی دارد.
در این بازدید که نماینده خیر گرامی آیت ا... خوانساری نیز حضور داشت آخرین طرح ها و نقشه های ساختمانی مورد نظر دو طرف بررسی شد و در خصوص موارد مربوطه بحث و تبادل نظر شد.
نماینده خیر نیز با اشاره به اهتمام جدی برای اتمام ساخت بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) در مدت زمان توافق با پیمانکار مربوطه تصریح کرد: برای ساخت این بیمارستان محدودیت مالی وجود ندارد و منابع مالی به موقع در اختیار پیمانکار قرار می گیرد.
همچنین در جلسه مشترک آخرین وضعیت پیشرفت بیمارستان، موانع و مشکلات بررسی و راهکارهای لازم برای افزایش سرعت تکمیل این طرح ارائه شد.
عملیات اجرای بیمارستان 220 تختخوابی حضرت امیر المومنین (ع) از اسفند سال گذشته به همت خیر محترم در زمینی به مساحت3000 متر و زیر بنای18500 متر مربع در عرصه بیمارستان شهید بهشتی قم آغاز شده است و قرار است ظرف مدت دوسال تکمیل و به بهره برداری برسد.




















  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 21123
کلمات کلیدی