• 1398/11/30 - 09:25
  • 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه تکریم و معارفه هیات جدید حسابرسی دیوان محاسبات قم برگزار شد.

این جلسه باحضور معاونت توسعه و مدیران معاونت توسعه و همچنین مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.




جلسه تکریم و معارفه هیات جدید حسابرسی دیوان محاسبات قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه :
این جلسه باحضور معاونت توسعه و مدیران معاونت توسعه و همچنین مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی قم  برگزار شد.
 در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت:  ما دیوان محاسبات را درکنار خود میدانیم و متعهد هستیم بر اساس قوانین و مقررات فعالیت ها را تنظیم کنیم.
دکتر فرزین نیا افزود: با توجه به اهمیت حوزه سلامت و تنوع وظایفی که به عهده دانشگاه های علوم پزشکی گذاشته شده نیازمند این هستیم که دید سازمانهای  نظارتی هم بر ما به صورتی باشدکه بتوانیم به تمام تکالیفمان به خوبی عمل کنیم .
 معاون توسعه دانشگاه عنوان کرد: همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با تیم قبلی دیوان محاسبات قم بسیار خوب و نزدیک بود و امیدوارم این همکاری ها با تیم کاری جدید این مجموعه ادامه داشته باشد و از تمام واحدهای مربوطه دانشگاه علوم پزشکی درخواست حداکثر استفاده از نقطه نظرات ارشادی آن مجموعه را دارم.
در ادامه آقای کرمانی رئیس سابق  حسابرسی دیوان محاسبات قم ضمن تشکر از تعامل خوب دانشگاه به ویژه در بخشهای مالی و بودجه دانشگاه ، تشکر کرده و گفت: نکته بسیار مهمی که در بحث امور مالی و بودجه ای دستگاههای اجرایی وجود دارد موضوع پیشگیری مدیران و کارکنان از بروز تخلفات احتمالی است که نقش بسیار مهمی در اجرای صحیح قانون دارد.
آقای سرایان سرپرست جدیدحسابرسی دیوان محاسبات نیز در سخنانی بر اهمیت خود نظارتی در دستگاههای اجرایی تاکید کرده و خواستار ادامه همکاری مثبت دانشگاه علوم پزشکی قم با مجموعه دیوان محاسبات استان شد. .
در پایان با اهدای لوح از تیم حسابرسی قبلی دیوان محاسبات تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 35335
کلمات کلیدی