• 1393/06/25 - 09:06
  • 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تودیع و معارفه مدیر بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س)

طی مراسمی که با حضور رییس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد،با حکم جناب آقای دکتر اکرمی معاون محترم توسعه آقای دکتر مجتبی احمدزاده قمی به عنوان مدیر جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه معصومه(س) معرفی و از زحمات مهندس محمد سلیمی امرود مدیر سابق مرکز قدردانی شد.

 

در این مراسم که با حضور رییس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با تقدیر از زحمات مهندس محمد سلیمی امرود در حکمی از سوی دکتر اکرمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر مجتبی احمدزاده قمی به عنوان مدیر جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه معصومه(س) معرفی شد.

به گزارش خبرنگار وب دا از قم، دکتر ایرانی‌خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم اظهار داشت: باتوجه به پتانسیل‌ها و ویژگی‌هایی که این مرکز دارد متاسفانه امکانات و فضای آن در شأن مردم شریف استان و کادر درمانی و اعضای هیأت علمی و پزشکان توانمند این مرکز نیست.
دکتر ایرانی‌خواه ضمن اشاره به این نکته که بیمارستان حضرت معصومه(س) علاوه بر مردم استان در حال ارائه خدمت به مراجعانی از سایر استان‌ها و حتی سایر کشورهاست گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی بنده و سایر مسئولین دانشگاه از ابتدای قبول مسئولیت، برطرف نمودن مشکلات و کمبودهای این مرکز بوده است.
ایشان در ادامه یادآور شد: با توجه به عنایت حضرت معصومه (س) در این مرکز که به نام مبارک ایشان نام‌گذاری شده است برنامه‌ریزی‌های خوبی در حال انجام است تا انشاءالله با مساعدت ویژه‌ی وزیر محترم بهداشت و با همکاری خیرین محترم بتوانیم به زودی شاهد آغاز احداث بنای جدیدی در راستای کاهش میزان مراجعان این مرکز باشیم.
رییس دانشگاه بر لزوم تکریم ارائه دهندگان خدمت تاکید کرد و خاطر نشان کرد: تکریم باید از ارائه‌دهندگان خدمت آغاز شود تا آنان نیز بتوانند به نحو شایسته‌ای به مراجعان و مردم خدمت‌رسانی کنند و آنان را تکریم نمایند.
دکتر ایرانی‌خواه در خاتمه افزود: ارائه خدمت به کودکان بیمار از یک قداست خاصی برخوردار است و من تشکر می‌کنم از تمامی همکاران این مرکز که با توجه به کمبودهای موجود، سعی در ارائه بهترین خدمات به مراجعین دارند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس سلیمی امرود تقدیر و دکتر احمدزاده قمی به عنوان مدیریت این مرکز معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 16703
کلمات کلیدی