• 1393/06/12 - 15:39
  • 26
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی استان قم

طی مراسمی که بمناسبت دهه کرامت و روز کارمند با حضور رئیس محترم دانشگاه و تعدادی از معاونین و مسئولین و کارمندان دانشگاه برگزار شد کارمندان نمودنه دانشگاه علوم پزشکی قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

طی مراسمی که صبح روز سه شنبه مورخ 1393/6/11 که بمناسبت هفته کرامت و روز کارمند در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور رییس و جمعی از اعضای هیأت رییسه، مسئولان و کارکنان دانشگاه برگزار شد از 10 کارمند نمونه استانی و 44 کارمند برگزیده دانشگاه با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم، رییس محترم دانشگاه ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روزکارمند گفت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را که بنیان فناناپذیر خدمت‌گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کردند.

دکتر ایرانی‌خواه با ابراز خرسندی از تقارن دهه کرامت با ایام هفته دولت یادآور شد: در هر فرهنگ و آئینی بر اهمیت خدمت به خلق و همنوعان تأکید شده و دارای افتخار و ارزش والایی است ولی در دین مبین اسلام آئین خدمت‌گزاری به بندگان، فراتر از ستودن و از آن به عنوان معیار سنجش رضایت خداوند یاد شده است.

 ایشان در ادامه به احدادیث و مصادیق آموزه های دینی در خصوص محسنات دست‌گیری از مردم اشاره نموده و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت تبیین نقش کارمندان و خدمت به مردم تاکید فرموده‌اند و این بیانگر جایگاه و افتخار خدمت‌گزاری در کشور است مخصوصا توفیق ارزشمند خدمت در عرصه‌ای که بسیار ویژه است و حاصل آن تامین سلامتی آحاد جامعه می‌باشد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن اشاره به خدمات ارزشمندی که با برنامه‌ریزی‌هایی دولت تدبیر و امید در عرصه سلامت در سال جاری به اجرا درآمده است گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یک خدمت نوین و بی‌سابقه‌ای بود که رضایت مردم و خوشحالی و خشنودی رهبر فزرانه انقلاب و در نهایت رضایت الهی را به همراه داشته است و باعث افتخار است رهبر انقلاب در هفته دولت از وزیر محترم بهداشت به نمایندگی از جامعه سلامت تقدیر نمود.

دکتر ایرانی‌خواه ارتقای سطح تکریم بیماران در کنار کاهش هزینه‌های سنگین درمان را از اولین قدم‌های این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد:

در ابتدای اجرای این طرح عظیم، اغلب کارشناسان این عرصه ابراز نگرانی خود را بیان نمودند ولی با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیقی که صورت گرفت در کنار اخلاص مجریان آن و سعی و تلاش مجموعه کادر درمانی بیمارستان‌های کشور، بحمدالله این طرح با موفقیت به اجرا درآمد.

در ادامه مراسم آقای دکتر علی اصغر اکرمی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز ضمن تبریک دهه کرامت و روز کارمند، به موفقیت های بدست آمده در اجرای طرح تحول سلامت اشاره نموده و اظهار داشتند: شاخص شدن نظام سلامت بین دستگاههای اجرائی در افتخاری است برای ما که بارقه امید را در دل مردم ایجاد نموده است؛ این امر وظیفه و تکلیف ما را بیشتر و سنگین تر می کند.


ایشان در ادامه صحبتهای خود به شاخص هایی اشاره فرمودند که می بایست مورد توجه قرار بگیرد؛ عناوین شاخص های دهگانه مذکور به شرح ذیل می باشد: 1- تقوا. 2- تخصص و کاردانی. 3- شایسته سالاری. 4- شرح صدر و صعه صدر داشتن که با توجه به نوع کار ما باید متفاوت از دستگاههای دیگر باشد. 5- مردم دوستی، تواضع، فورتنی، نرم خوئی و نیک خلقی به مردم. 7- تسریع در خدمت رسانی به مردم. 8- خدمت بی منت به مردم. 9- نظم و اطاعت پذیری از سلسله مراتب سازمانی و مافوق اداری 10- مشورت و همفکر در انجام امور محوله.

معاون محترم توسعه مژده ای هم به حاضرین دادند که انشاءالله به زودی بسته حمایتی از فعالین بخش های مختلف نظام سلامت و بدنه کارمندی، ابلاغ خواهد شد که در آن پرداخت های مناسبی پیش بینی شده است.

مدیحه سرایی، اجرای برنامه‌ نمایشی طنز و برگزاری مسابقه حضوری از دیگر برنامه‌های مراسم تقدیر از کارمندان نمونه بود.

 

...........

 

 

.

 

...............

..........

 

 

 

 

 

 

....

 

.....

 

 

...............

 

 

 

..........

 

 

 

..

..

 

......

........

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 16490
کلمات کلیدی