• 1392/08/09 - 11:44
  • 36
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
خبر

تجلیل از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم

طی مراسمی از بازنشستگان سال 1392 دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه های مختلف تجلیل شد.

در این مراسم که از ساعت 10 صبح مورخ 8/8/1392 با حضور تعدادی از مسئولان، پیشکسوتان و بازنشستگان جدید دانشگاه و خانواده های آنان در سالن شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد، از 37 کارمند این دانشگاه که در یک سال اخیر به افتخار بازنشستگی نائل شدند با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با تاکید بر ضرورت تکریم و تجلیل از مقام پیشکسوتان حوزه سلامت استان که سالیان سال در مسیر اعتلای نظام سلامت گام برداشتند افزود: به هراندازه قدر و منزلت این قشر مورد توجه قرار گیرد سایر پرسنل که مشغول به فعالیت در حوزه ستادی، بهداشتی و درمانی هستند برای ادامه خدمت و امید به آینده دلگرم تر می شوند.

آقای دکتر حجازی با اشاره به ارتباط مستمر با کانون بازنشستگان دانشگاه بمنظور رفع مشکلات و دغدغه های قشر پیشکسوت این دانشگاه افزود: در مدت 4 سال گذشته تلاش شد با بکارگیری سیاست های مختلف در مرتفع کردن برخی از نگرانی های بازنشستگان گام هایی برداشته شود.

 ایشان ابراز امیدواری کرد با رفع موانع قانونی زمینه اختصاص مزایایی که به کارکنان اختصاص می یابد به بازنشستگان نیز فراهم شود.

 آقای دکتر حجازی با تاکید بر اهمیت استفاده از دیدگاه ها و تجربیات پیشکسوتان حوزه سلامت گفت: استفاده از این تجارب ارزشمند می تواند در موفقیت هر مجموعه ای نقش مهمی داشته باشد.

وی همچنین از بکارگیری یکی از بازنشستگان این دانشگاه در سمت مشاور پیشکسوت ریاست دانشگاه خبر داد و گفت: برای استفاده هر چه بیشتراز تجربیات این عزیزان باید بخشی نیز در پایگاه اینترنتی این دانشگاه بمنظور ثبت دیدگاه ها و نظرات پیشکسوتان ایجاد شود.

آقای دکتر ابرازه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم هم دومین سخنران این مراسم بود که به موضوع دوران بازنشستگی و ویژگی های آن پرداخت و با بیان اینکه دوران بازنشستگی و سالمندی یکی از مهمترین دوران زندگی هر انسانی محسوب می شود افزود: به واقع در این دوران انسان به تکامل می رسد و به سبب کسب تجربیات گرانبها نقش محوری در خانواده واثر گذار در درون جامعه دارد.

دکتر ابرازه تصریح کرد: هر کس که پس ازخدمت چندین ساله در یک نهاد بازنشسته می شود، سازمان و نهاد مربوطه به لحاظ شرعی پس از بازنشستگی فرد نیز در قبال وی وظیفه دارد.

 وی همچنین از افزایش حقوق بازنشستگان این دانشگاه پس از پیگیری های مستمر مطابق با افزایش مزایای کارکنان و پرداختی های آنان خبرداد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین به مدیریت منابع انسانی این دانشگاه توصیه کرد تا به نحو شایسته ای از تجربیات پیشکسوتان دانشگاه در حوزه های گوناگون استفاده کند.

 

......................

........................

...........................

.............

................

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 13279
کلمات کلیدی