• 1396/12/23 - 12:39
  • 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بر ضرورت مدیریت هزینه ها در سال 1397

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید از هم اکنون برای سال آینده جهت مدیریت هزینه ها و افزایش بهره وری در مراکز تابعه دانشگاه برنامه ریزی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید از هم اکنون برای سال آینده جهت مدیریت هزینه ها و افزایش بهره وری در مراکز تابعه دانشگاه برنامه ریزی کرد.
دکتر علی اصغر اکرمی در جلسه شورای مدیران دانشگاه که با حضور مدیران ستادی معاونت توسعه و مراکز تابعه دانشگاه در سالن شهید احدی برگزار شد، با بیان برخی ضوابط بودجه سال آینده و جهت گیری های انقباضی بودجه و اعتبارات دولت افزود: باید با برآورد صحیح از میزان در آمدها و هزینه ها، تقویت نظارت ها، پایش های مستمر و برنامه ریزی مناسب از میزان اعتبارات و در آمدهای موجود، حجم بهره وری را افزایش داد.
وی سیاست خرید متمرکز را از جمله راهکارهای مدیریت و کاهش هزینه ها برشمرد و افزود: در بسیاری از اقلام و تجهیزات عمده و داروی مورد نیاز مراکز تابعه دانشگاه می توان با اجرای سیاست های متمرکز نسبت به کاهش هزینه ها اقدام کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید و آغاز مسافرت های نوروزی، بر لزوم آمادگی تمامی مراکز در این ایام برای پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی مردم تاکید کرد و خواستار نظارت و اجرای دقیق کشیک های نوروزی در مراکز ستادی و درمانی دانشگاه بر اساس ابلاغیه های مربوطه شد.
دکتر اکرمی ارتباط دقیق و منظم با مرکز هدایت درمان، ضرورت بهره گیری ازظرفیت های پشتیبانی در ارائه خدمات مطلوب به بیماران، استقرار نماینده بیمه ها در مراکز و بکارگیری همه امکانات و تجهیزات در ارائه خدمات درمانی به مجروحین حوادث رانندگی بخصوص در مراکز تخصصی تروما را از جمله ماموریت های این مراکز در ایام نوروز برشمرد.
وی همچنین از تلاش های نیروهای و خدمات و پشتیبانی در فرآینده آماده سازی بیمارستان شهدا قدردانی کرد.
در این جلسه هریک از مدیران حاضر در جلسه به بیان ارائه گزارشی از وضعیت پرداختی پرسنل، میزان بدهی ها به شرکت های داروئی و تجهیزات پزشکی، نیروی انسانی مورد نیاز، اعتبارات و درآمدها، اجرای طرح تحول سلامت، پایش برنامه ها، ارزشیابی کارکنان، رعایت ضوابط چارت تشکیلاتی، تمدید قراردادهای پرسنل و ضرورت نوسازی خودروهای اورژانس 115 مطرح کردند.









  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 29040
کلمات کلیدی