• 1395/12/01 - 09:11
  • 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه کشوری آموزش مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی قم

کارگاه آموزش مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی از تاریخ 27 بهمن لغایت 30 بهمن با حضور کارگزین های شاغل در دانشگاه علوم پزشکی قم و دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.

 

آموزش پزشکی، طراحی و برنامه ریزی شده که پس از برگزاری آزمون کشوری تعیین سطح، آموزش دوره مذکور را (در سطوح مقدماتی، میانی و پیشرفته) در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از مهرماه سال جاری آغاز کرده اند. مرحله مقدماتی دوره مذکور، ویژه کارگزین های دانشگاه علوم پزشکی قم و دانشکده علوم پزشکی ساوه، از تاریخ 27 بهمن لغایت 30 بهمن ماه برگزار شد.

.

          

در این مراسم دکتر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص اهمیت و ضرورت آموزش قوانین و مقررات اداری و استخدامی تاکید کرد و بر لزوم ادامه برگزاری این کارگاه ها، در جهت پیشنهاد تغییر و بروز رسانی قوانین و مقررات بر اساس نیازمندی های روز، ساختار و وظایف جدید وزارت و ... اشاره کرد. همچنین در روز دوم کارگاه نیز، آقای محب، رئیس کارگروه آموزش رشته شغلی کارگزین، به اهداف و فعالیت های برگزاری این دوره ها برای توانمندسازی و وحدت رویه انجام امور اداری و ... پرداخت. شایان ذکر است این کارگاه شامل مباحث مربوط به استخدام و ورود به خدمت، آشنایی با روش های مختلف جذب و به کارگیری نیرو، آشنایی با قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، چگونگی ادامه تحصیل کارمندان، توانمندسازی کارمندان، ارزشیابی عملکرد، بازنشستگی، طبقه بندی مشاغل، نرم افزار پرسنلی، آشنایی با آئین نامه اداری و استخدامی هیات علمی، حقوق و مزایا و ... می باشد که با حضور 10 مدرس از دانشگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی، اصفهان، کرمان، هرمزگان و نیشابور ارائه شد.

.


  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار منابع انسانی
  • کد خبر : 26136
کلمات کلیدی