• 1394/12/20 - 07:44
  • 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی

اولین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی در تاریخ 16/12/94 در سالن جلسات شهید مطهری حوزه ریاست با حضور ریاست محترم دانشگاه و سایر اعضاء برگزار گردید.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

اولین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی در تاریخ 16/12/94 در سالن جلسات شهید مطهری حوزه ریاست با حضور ریاست محترم دانشگاه و سایر اعضاء برگزار گردید. در ابتدای جلسه جناب آقای سیار دبیر جلسه توضیحاتی در خصوص کارگروه توسعه مدیریت، کمیته های پنج گانه و کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی ارائه و به شرح تکالیف کمیته مذکور پرداختند.

در ادامه جناب آقای دکتر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع به مأموریت ها و تکالیف دانشگاه در مورد واگذاری ها و کاهش تصدی ها اشاره و به تشریح فعالیت دانشگاه در زمینه واگذاری پرداختند. ایشان در ادامه به مشکلات قانونی، ساختاری، اجرایی و نظارتی امور واگذاری اشاره و به افق دانشگاه در سال 1395 در راستای کاهش تصدی گری و واگذاری ها پرداختند.

در ادامه جناب آقای دکتر ایرانی خواه نیز به جایگاه دانشگاه در خدمات رسانی به استان پرداختند و به نقش و اهمیت حوزه سلامت اشاره کرده و از اعضا تقاضای مشارکت جدی تر در زمینه واگذاری پروژه های در دست احداث و آماده به کار به بخش خصوصی و همکاری و تعامل بیشتر با بخش خصوصی را خواستار شدند. در پایان سایراعضاء پیرامون تکالیف محوله بحث و تبادل نظر کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار تحول
  • کد خبر : 22897
کلمات کلیدی