• 1393/06/20 - 09:33
  • 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید سرزده

بازدید سرزده معاون محترم توسعه از مرکز آموزشی درمانی کامکار-عرب نیا

جناب آقای دکتر علی اصغر اکرمی معاون محترم توسعه دانشگاه در ادامه بازدید های سرزده خود از مرکز آموزشی درمانی کامکار-عرب نیا بازدید و در جریان نحوه اجرای طرح تحول سلامت و عملکرد مدیریت مرکز قرار گرفت.

 

     جناب آقای دکتر علی اصغر اکرمی معاون محترم توسعه دانشگاه در ادامه بازدید های سرزده خود روز دوشنبه مورخ 17/6/1393 که از ساعت 30/7 تا 30/11 صبح به طول انجامید از مرکز آموزشی درمانی کامکار-عرب نیا بازدید و در جریان نحوه اجرای طرح تحول سلامت و عملکرد مدیریت مرکز قرار گرفت.

     در این بازدید که آقای حیدری مدیر محترم منابع انسانی و آقای مهری مدیر محترم امور مالی، آقای دکتر اکرمی را همراهی می کردند موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین آنها عبارتند از:

1- بررسی عملکرد مدیریت مرکز.

2- بررسی پرداخت ها اعم از پرسنلی و غیر پرسنلی.

3- بازدید از مراحل اجرای عملیات ارتقاء هتلینگ.

4- بررسی ارسال اسناد سازمان های بیمه ای طرف قراردادها

     حضور در بخش های مختلف درمانی و گفتگو با بیماران و کارکنان بخش ها برنامه دیگری بود که انجام و طی آن معاون محترم توسعه از بیماران، همراهیان و کارکنان درباره نحوه اجرا و ارائه خدمات هتلینگ و پرداخت های پرسنلی پرسیدند که در جواب پرسنل حاضر نسبت به اجرای بسته تحول سلامت اظهار رضایت نمودند. همچنین بیماران بستری و همراهیان آنها نیز در خصوص خدمات دریافتی و فرآیند درمان خویش ابراز رضایت و تشکر نمودند.

 



 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 16633
کلمات کلیدی