• 1399/04/11 - 07:23
  • 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جشنواره تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم با شیوه نامه جدید برگزار می گردد.

آیین اختتامیه اولین جشنواره تجلیل از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم بر اساس شیوه نامه جدید تدوین شده توسط مدیریت منابع انسانی دانشگاه، همزمان با اعیاد ربیع الاول برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم، به منظور تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم، اولین جشنواره تجلیل از این کارکنان همزمان با اعیاد ماه ربیع الاول بر اساس شیوه نامه جدید که توسط مدیریت منابع انسانی دانشگاه تدوین و به تصویب هیات رئیسه دانشگاه رسیده است برگزار می شود.

گفتنی است، این شیوه نامه با هدف شاخص گذاری ملاک های انتخاب کارمند نمونه و به منظور انتخابی فراگیر و جامع و همچنین مشارکت حداکثری کارکنان در این فرایند تنظیم شده است

 

طبق این شیوه نامه کارکنانی که خود را شایسته ی انتخاب به عنوان نمونه می دانند می توانند با مراجعه به سایت معاونت توسعه دانشگاه و پر نمودن فرم های مربوطه شرکت خود را در این فرآیند اعلام  کنند.

 

کمیته فرعی انتخاب کارمند نمونه در مراکز تابعه با بررسی شاخص های اعلام شده در این شیوه نامه اسامی کارکنان شایسته تقدیر را به کمیته نهایی انتخاب کارمند نمونه دانشگاه ارسال می کنند.

 

کارکنان واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد های امور اداری مراکز خود مراجعه نمایند در ضمن لازم به ذکر است مهلت ثبت نام و شرکت در این جشنواره تا یکم مرداد ماه سال جاری می باشد.

 

جهت دریافت شیوه نامه اینجا کلیک کنید

 

 

  • گروه خبری : اسلاید شو
  • کد خبر : 37370