• 1394/11/24 - 09:08
  • 33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اختصاص 17 میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه دانشجویی پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم

.

اختصاص 17 میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه دانشجویی پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به افتتاح خوابگاه پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای این خوابگاه 17 میلیارد تومان هزینه شده که از اعتبارت سفر مقام معظم رهبری 12 میلیارد تومان هزینه و مابقی از اعتبارات ملی و محل اعتبارات آینده است که باید سعی کنیم جذب کنیم.
دکتر اکرمی امروز سه شنبه (20 بهمن) در مراسم بهره برداری از ساختمان آموزشی و خوابگاه 500 نفری پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم که با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت گفت: این پروژه نزدیک به 3 سال به طول انجامید که همزمان با ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
وی بیان داشت: محوطه به متراژ 50 هکتار به تملک در آمد و از سال 89 کار آغاز شد که ساختمان دانشگاه نیز در سه طبقه بنا شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: اعتبار این ساختمان 16 میلیارد تومان هزینه شده ومنابع مختلفی برای تامین این اعتبار در نظر گرفته شد.



دکتر اکرمی گفت: از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری 8 میلیارد تومان تخصیص داده شد که تمامی این اعتبارات جذب و هزینه شد.
وی گفت: 800 نفر دانشجو در این ساختمان مشغول به تحصیل شدند و تلاش کردیم که با همه امکانات در اختیار دانشجویان باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت: همچنین 500 خوابگاه نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شد که در چهار طبقه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
دکتر اکرمی بیان داشت: برای این خوابگاه 17 میلیارد تومان هزینه شده که از اعتبارت سفر مقام معظم رهبری 12 میلیارد تومان هزینه و مابقی از اعتبارات ملی و محل اعتبارات آینده است که باید سعی کنیم جذب کنیم.
وی گفت: چند پروژه نیمه کاره نیز داریم که یکی از آنها ورزشگاه است که باید تجهیز شود، سالن آمفی تئاتر پردیس و ساختمان مسجد از جمله پروژه هایی است که باید تکملی شود و در برنامه های سال 95 دیده شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت: همچنین مرکز بهداشت شهرستان قم را داریم که در چهار طبقه و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

  • گروه خبری : اسلاید شو
  • کد خبر : 22521
کلمات کلیدی