• 1394/03/17 - 10:42
  • 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم

پرداخت مبتنی بر عملکرد در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز شد.

پرداخت مبتنی بر عملکرد در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر افزود: در روش پرداختی مبتنی بر عملکرد فعالیت های هر بخش درمانی، کلینیکی و پارکلینیکی و در آمد هر مرکز به صورت جداگانه محاسبه می شود و سپس با تعیین سهم هریک از کارکنان، مبلغ محاسبه شده از محل درآمد مذکور پرداخت می گردد.
دکتر اکرمی دانشگاه علوم پزشکی قم را یکی از نخستین دانشگاه های مجری پرداخت مبتنی بر عملکرد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این روش پرداختی برای مراکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا و نکویی هدایتی اجرا شده است و مابقی مراکز نیز با آماده شدن اسناد و مدارک پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: این پرداخت مربوط به تفاوت شش ماهه دوم سال 1393 است که بلافاصله پس از امکان ثبت اطلاعات فروردین در نرم افزار قاصدک، پرداخت های مربوط به فروردین سال 1394 نیز انجام می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: با توجه به سووالات همکاران در مراکز مختلف در خصوص نحوه محاسبه پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیران و مسوولان هر یک از مراکز موظف به پاسخگویی این سووالات هستند.
دکتر اکرمی افزود: مسوولان دانشگاه در جلسات متعدد با روسا، مدیران، مسوولان اداری و مترون های  بیمارستان ها تمامی موارد را بررسی کردند تا نسبت به رفع نقاط ابهام و پاسخگویی به هرگونه سوال همکاران اقدام لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: همانند سایر طرح های کشوری پس از اجرای مرحله نخست دیدگاه ها و نظرات دانشگاه های علوم پزشکی جهت بررسی و یا هرگونه تغییر احتمالی به ستاد کشوری اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد مستقر در وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با تقدیر از همکاری سازنده کارکنان معاونت های توسعه و درمان ستاد دانشگاه و شاغل در مراکز مختلف در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح اظهار داشت: پرداخت به موقع مزایای پرسنل همچون گذشته از اهداف این دانشگاه است.
دکتر اکرمی گفت: این دانشگاه تاکنون به لحاظ پرداخت مزایای پرسنلی در بین دانشگاه های دیگر جایگاه مناسبی دارد.



  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 19825
کلمات کلیدی