وظایف کمیته تخصصی طرح تکریم ارباب رجوع :

 

1.     تدوین و بازنگری منشور اخلاقی دستگاه

 

2.     ارائه راهکارهای مناسب جهت اطلاع رسانی به مراجعان در مورد نحوه خدمات رسانی

 

3.     تحلیل نتایج نظرسنجی مراجعان در خصوص کیفیت خدمات رسانی

 

4.     ایجاد سازوکار لازم برای تشویق و تنبیه کارکنانی که باعث رضایت یا نارضایتی مراجعان گردیده اند و ارائه راهکارهای افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه

 

5.     تدوین اولویتهای آموزشی مدیران و کارکنان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع

 

 

فایل ها