سرفصل برنامه های راهبردی عملیاتی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
1-ارتقاء امور تدارکات و انبارداری
2-ارتقاء امور رفاهی و ورزش کارکنان دانشگاه
3-ارتقاء سطح آگاهی پرسنل شاغل در مدیریت
4-ایجاد سیستم نظارت و پایش در امور حمل و نقل و خودروهای دانشگاه
5-ایجاد و پیگیری پرونده های پزشکی برای کلیه پرسنل خدمات
6-ایجاد مدیریت سبز و پیگیری موارد با توجه به دستورالعمل های ابلاغی
7-بهبود روشها و راهکارهای مناسب و ارتقاءکیفیت خدمات به گونه ای که هر ساله بتوان 20% از فرایندهای جاری را ارتقا داد.
���� جلسه هم اندیشی و پیگیری مسائل اداری دانشگاه برگزار شد. ���� طی جلسه ای با حضور آقای احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و خانم امینی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در مرکز توسعه و تحول اداری وزارت متبوع با حضور آقای دکتر جوانمرد رئیس مرکز توسعه سازمان و تحول اداری و آقای مهندس اعظمی معاون مرکز توسعه و آقای شجاعی و خانم سراج رئیس گروه های مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل برخی مسائل اداری دانشگاه به ویژه اصلاح تشکیلات/ ساختار دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
1404/02/06با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: