• 1393/02/03 - 09:15
  • 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیگیری شکایت پرونده قتل در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی

به دنبال درگیری عده ای مراجعه کننده به مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی که منجر به قتل یکی از طرفین دعوا شد پرونده شکایت از متهمین تشکیل و در حال رسیدگی در مراجع قانونی می باشد.

 

به دنبال درگیری عده ای مراجعه کننده به مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی در اوایل فروردین امسال که موجب اخلال در روند خدمت رسانی و نظم عمومی و ایجاد جو رعب و وحشت در محیط بیمارستان و قتل یکی از طرفین درگیری علی رغم زحمات و تلاش فراوان مسئولین و کادر درمانی بیمارستان گردید اداره امور حقوقی به دستور ریاست محترم دانشگاه پرونده شکایت از آنها را در مرجع محترم قضائی تشکیل و با جدیت تمام پیگیری می نماید با توجه به عمق فاجعه صورت گرفته دادستان محترم قم شخصاً پیگیری موضوع شده و دستور اکید رسیدگی و برخورد با متهمین را صادر فرمودند با عنایت به تأکید دادستان محترم، موضوع با سرعت و جدیت تمام رسیدگی و طبق آخرین اطلاعات موجود کیفرخواست متهمین نیز صادر شده است. اداره امور حقوقی به تناسب پیشرفت پرونده و با رعایت ضوابط قانونی، اطلاعات بیشتری را در خصوص این پرونده در اختیار همکاران عزیز قرار خواهد داد.

لازم به یادآوری که با اقدامات قانونی و بموقع مراجع محترم قضائی و انتظامی استان همه متهمین دستگیر شده و منتظر عواقب اقدام غیر انسانی خود می باشند.

 

  • گروه خبری : اخبار حقوقی
  • کد خبر : 15010
کلمات کلیدی