• 1396/02/23 - 11:41
  • 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیشرفت 90 درصدی احداث بیمارستان نیروگاه قم

ساخت بیمارستان نیروگاه قم حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساخت بیمارستان نیروگاه قم حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث و تجهیز بیمارستان نیروگاه بر ضرورت تسریع در روند تکمیل و تجهیز این بیمارستان و اضافه شدن این مجموعه به تعداد مراکز درمانی استان تاکید کرد و گفت: با بهره برداری از این مجموعه خدمتی دیگر به مردم شریف استان و منطقه شهید پرور نیروگاه در قالب طرح تحول سلامت انجام می گیرد.
دکتر اکرمی این جلسه همچنین خواستار سرعت بخشیدن به مراحل اداری جهت ایجاد و خرید امکانات زیر ساختی و زیربنایی این بیمارستان شد.
وی افزود: به همین منظور جلسات مربوط به بررسی پیشرفت و اقلام مورد نیاز بیمارستان نیروگاه به صورت مستمر و دو روز در هفته برگزار می شود.
در این جلسه همچنین هر یک از مدیران حوزه توسعه دانشگاه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام گرفته ارائه و در خصوص مراحل خرید تجهیزات و اقلام مورد نیاز متناسب با پیشرفت فیزیکی این بیمارستان بحث و تبادل نظر و مقرر شد در جلسات آینده و به صورت مستمر گزارشی از وضعیت پیشرفت خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز ارائه شود.
ساخت بیمارستان نیروگاه در زیربنایی به مساحت 15134 مترمربع در هفت طبقه و با 172 تخت فعال بیمارستانی از مهرماه سال 89 آغاز و پس از توقف دوساله مجدد در سال93 شروع شد که در حال حاضر احداث ساختمان بیمارستان حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برخی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان نیز تامین شده است.
تاکنون برای احداث و تجهیز این بیمارستان هزینه ای معادل 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه، خیرین سلامت و تسهیلات بانکی پرداخت شده است و پیش بینی می شود برای تکمیل این طرح 250 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.










  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 26763
کلمات کلیدی