• 1400/03/03 - 16:06
  • 105
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام دکتر فرزین نیا به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

متن پیام معاون توسعه مدیریت و منبع دانشگاه علوم پزشکی قم بدین شرح است

به نام خداوند سبحان.....  ما مدیون خون شهدا و وام دار خانواده معظم جانبازان و شهدای عزیز هستیم.  صفحات  تاریخ  انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هریک سمبل مردانگی و پایمردی و دفاع از ارزش هاست.

 

دراین میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان و بی نام نشان ملت از مام میهن اسلامی با نثار خون خود پاسداری کردند.

سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور  مظلومیت آسمانی ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

بی تردید با الهام از مقاومت ملت شهید پرور ایران اسلامی سایر ملل مظلوم دنیا به ویژه مردم مظلوم فلسطین و یمن با  تعالیم الهام بخش امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری توانستند بار دیگر هیمنه استکبار جهانی و گنبد پوشالی آهنین و مرتجعین عرب را بشکنند و حماسه ها بیافرینند که چشم دنیا را خیره نموده است. فراموشمان نشود با گذشت سال ها از آن مقاومت مظلومانه در عرصه سلامت نیز فرزندان فداکار و متعهد این ملت قهرمان  با نثار گوهر جان و پایداری برعهد خود بعنوان مدافع سلامت خوش درخشیدند و موجب مباهات شدند... 

 

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی و پیروزی مردم شریف و آزاده غزه  را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به‌ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدای مدافع سلامت تبریک و تهنیت عرض می کنم  و بر  عزم و اراده همکاران بزرگوارم می بالم که با کمترین توقعات و فقط با نیت انجام وظیفه در قبال برادران و خواهران دینی خود خالصانه تلاش و جهاد کردند ..... توفیقات روزافزون و سلامتی همه خدمتگزاران نظام مقدس اسلامیمان در همه رده ها، در مسیر پاسداشت ارزش های اسلامی و انسانی از درگاه ایزد منان خواستارم....   بی شک تداوم و تورق برگ های جهاد و شهادت در  تاریخ انقلاب اسلامی و نهضت های اسلامی در سایه رهبری هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نوید بخش  تحقق وعده الهی برای غلبه خون بر شمشیر و گسترش عدالت در سایه امامت مهدی(ع) موعود خواهد بود...‌‌انشاالله...شادی روح شهیدان همه عرصه های جهاد و شهادت صلوات

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اسلاید شو
  • کد خبر : 44151

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید