• 1391/07/27 - 10:58
  • 32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
گزارش

پروژه در حال احداث ورزشگاه پردیش دانشگاهی

پروژه ورزشگاه پردیس دانشگاهی علوم پزشکی قم که ساخت آن در مساحتی 4670 متر از بهمن ماه سال 90 شروع شده است با 27% پیشرفت در حال احداث بوده و طبق پیمان منعقده با پیمانکار قرار است این پروژه در تاریخ ...

 

 

. 

پروژه احداث ورزشگاه پردیس دانشگاهی

مجری پروژه :

اداره فنی و نظارت بر طرح های عمرانی

مدیر پروژه :

مهندس موسوی

مشخصات

عرصه (متر مربع ) :   مجموعه پردیس

زیر بنا (متر مربع ) :

4670

تعداد طبقه :

1

نوع اعتبار :

استانی

کد طرح :

30508032

کد پروژه :

-

پیشرفت

عملکرد مالی :

14،000

پیشرفت فیزیکی :

45%

مشخصات قرارداها

مشاور ( طراحی )

نیک اندیشان صنعت ایرانیان

مشاور ( نظارت )

همگون

پیمانکار

بنا بتن اراک

تاریخ تحویل زمین :

03/11/1390

تاریخ شروع پیمان :

03/11/1390

تاریخ پایان پیمان :

03/05/1392

.
....

 

 

پروژه ورزشگاه پردیس دانشگاهی علوم پزشکی قم که ساخت آن در مساحتی 4670 متر از بهمن ماه سال 90 شروع شده است با 45% پیشرفت در حال احداث بوده و طبق پیمان منعقده با پیمانکار قرار است این پروژه در مرداد سال 92 به اتمام برسد.

آقای سید مهدی موسوی احمد آبادی مدیر پروژه پردیس ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه ورزشگاه، امیدوار است که طبق برنامه پیش بینی شده و در زمان مقرر شاهد اتمام کار و افتتاح آن باشیم.

ایشان اشاره ای نیز به رشته های ورزشی طراحی شده در این پروژه داشته و در این زمینه از کشتی، ورزش های رزمی، تیراندازی، بدنسازی، تنیس روی میز، شطرنج، فوتسال و ایروبیک نام می برند.

هنگامی که از مدیر پروژه در خصوص مشکلات پیش روی پرسیده می شود عمده ترین آنها را نبود انشعابات برق، آب، تلفن و گاز دانسته و اقدام در این زمینه را با توجه به بهره برداری و افتتاح پروژه طبق زمانبندی پیش بینی شده ضروری می داند.

در این پروژه، علاوه بر سالن اصلی، 11 اتاق مخصوص هیأت های ورزشی هم در قسمت پشت سالن فوتسال در مساحتی به متراژ 300 متر در حال احداث می باشد.

آقای موسوی در خصوص همکاری واحدهای ستادی دانشگاه در پیشبرد پروژه نیز ضمن مثبت خواندن آن، به همکاری خوب مدیریت حراست و واحد تدارکات اشاره می نمایند.

سایت معاونت توسعه دانشگاه به همه همکاران فعال در عرصه منابع فیزیکی دانشگاه خصوصاً مهندسین و دیگر عوامل فعال در پروژه پردیس دانشگاهی خسته نباشید عرض نموده و موفقیت آنها را در پیشبرد اهداف تعیین شده آرزو دارد. و در راستای قدردانی از این همکاران عزیز سعی می نماید به تدریج به معرفی کارها و طرح های در حال انجام بپردازد لذا در آینده نیز مخاطبین عزیز سایت را در جریان آخرین وضعیت پروژه های در حال انجام  قرار خواهد گذاشت.

........

 
.............
...
...
....
...
................
..
...
...
...
.......
......
..
...
...
...
.......
...
...
..
..
...
..
...
...
......
...
...
...
...
...
  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 9528
کلمات کلیدی