• 1394/10/16 - 10:55
  • 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه های علوم پزشکی

یازدهمین گردهمایی و دومین نشست تخصصی مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی کشور در آبادان برگزار شد.

یازدهمین گردهمایی و دومین نشست تخصصی مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی کشور در آبادان برگزار شد. یازدهمین گردهمایی و دومین نشست تخصصی مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی کشور در آبادان برگزار شد.
مدیرکل امور پشتیبانی و خدمات رفاهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این نشست دو روزه که 62 نفر ازمدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور وسازمان های وابسته حضور داشتند، حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های دانشگاه‌ها و مجموعه ستاد وزارت بهداشت را از وظایف اصلی مدیران امور پشتیبانی برشمرد و گفت: در این راستا تعامل سازنده‌ با واحد های دیگر موجب هم‌افزایی بیشتر و تسریع در اجرای شایسته و مطلوب برنامه ها و دستورالعمل ها و کاهش چالش ها می شود.
آقای دکتر پریدار در ادامه به صورت تخصصی به بحث "توانمند سازی و تفویض اختیار کارکنان" درقالب نمایش اسلاید هایی پرداخت و بر ضرورت اهمیت توانمندسازی کارکنان به منظور پیش برد اهداف و فعالیت های سازمانی مبتنی بر فعالیت های کارکنان و ارائه تفویض اختیار به کارکنان تاکید کرد.
وی با تشریح ویژگی افراد توانمند، شرایط احراز و توانمندسازی و مشارکت پذیری کارکنان افزود: عالی ترین درجه توانمندسازی تفویض اختیار است.
همچنین در  این جلسه در خصوص اهمیت ورزش کارکنان و نیز ضرورت تشکیل کمیته و هیئت های ورزشی در تمامی دانشگاه ها بر اساس تاکید و ابلاغ وزیر بهداشت مطالبی مطرح و مقرر شد برای برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در سراسر کشور برای اردیبهشت ماه سال آینده برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
تعدادی از مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه های علوم پزشکی در هر یک از این نشست ها گزارشی از ابتکارات و تجارب موفق دانشگاه ها و چالش های پیش روی مدیریت های امور پشتیبانی وخدمات رفاهی ارائه کردند و سپس به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات ارائه شده پرداختند.












 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 22089
کلمات کلیدی