• 1394/06/24 - 11:46
  • 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش مدیران امورپشتیبانی ورفاهی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

دهمین همایش مدیران محترم امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی کشور در سالن اجتماعات ساختمان ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد.

دهمین همایش مدیران محترم امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی کشور در سالن اجتماعات ساختمان ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این همایش که هجدهم شهریور ماه برگزار شد، ضمن عرض تشکر و خداقوت به مدیران حوزه پشتیبانی دانشگاه، بر اهمیت وظایف حوزه های پشتیبانی با توجه به اهمیت حوزه وظایف وزارت متبوع تاکید کرد و گفت: افزایش روحیه و امید و نگرش مثبت در سطح کارکنان زحمت کش حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی کشور از ماموریت های مهم حوزه پشتیبانی است.
آقای دکتر صدرالسادات افزود: مسئولان پشتیبانی و رفاهی باید احساس موثر بودن را در پرسنل ایجاد و سازمان را به یک دستگاه متعالی تبدیل کنند.
مدیرکل پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت توجه به رفاه کارکنان و نظر مثبت معاون توسعه مدیریت ومنابع این وزارتخانه تاکید کرد و لازمه تحقق این موضوع را استفاده از ظرفیت های متعدد موجود در دانشگاه های علوم پزشکی کشور دانست.
آقای دکتر پریدار همچنین تدوین آیین نامه های کمیته های ورزشی را یادآور شد و تصریح کرد: این کمیته ها باید در همه دانشگاه ها به جهت اتخاذ تصمیمات مناسب برای توسعه ورزش کارکنان تشکیل شود.
وی به تلاش های صورت گرفته در شوراهای هماهنگی مناطق در جهت رفع چالش های مطرح شده همچون ساختار حوزه های پشتیبانی اشاره کرد و گفت: این مدیریت با جدیت رفع کامل این چالش ها را پیگیری می کند.
مدیرکل پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت  در ادامه گزارشی از وضعیت تامین و توزیع آمبولانس ها در شش ماهه نخست امسال و در شش ماهه دوم بیان کرد.
بیان گزارش هایی در خصوص پیشینه تشکیل شوراهای هماهنگی مناطق، مباحث و اقدامات انجام گرفته، وضعیت سامانه رزرو میهمانسراهای دانشگاه های علوم پزشکی و نیز وضعیت آمبولانس های بدون پلاک در کشور از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در این همایش دبیران مناطق ،گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت رفع چالش ها مطرح کردند و  گزارشات مورد بحث و تبادل نظر  قرار گرفت و تصمیمات مربوطه نیز اتخاذ شد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 20842
کلمات کلیدی