• 1399/08/03 - 16:45
  • 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هماهنگی بیمه سلامت برگزار شد

جلسه هماهنگی میان دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بیمه سلامت استان قم با حضور دکتر فرزین نیا معاون توسعه دانشگاه و دکتر فخاریان قمی، مدیر کل بیمه سلامت استان، در محل دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

 


جلسه هماهنگی  میان دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بیمه سلامت استان قم با حضور دکتر فرزین نیا معاون توسعه دانشگاه و دکتر فخاریان قمی، مدیر کل بیمه سلامت استان، در محل دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم، در این نشست صمیمی که در دفتر دکتر فرزین نیا برگزار شد، در مورد مسائل و چالش های موجود فی مابین بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه دکتر فرزین نیا ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط اداره کل بیمه سلامت استان ، خواستار تجدید نظر در مورد کسورات بیمه تعلق گرفته به دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد بیمه روستایی در سال های 96 و 97 شد.

دکتر فخاریان قمی ، مدیر کل بیمه سلامت استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان استان ، گفت علت مشکلات به وجود آمده در مورد کسورات بیمه  روستایی تفاهم نامه بین سازمان مدیریت و وزارت بهداشت  و همچنین سهم مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

در انتهای این جلسه که مدیر مالی و مسئول درآمد دانشگاه علوم پزشکی قم نیز حضور داشتند مقرر شد جلسات منظم برای به حداقل رساندن مشکلات و چالش های موجود و  همچنین ارایه راهکارهای مناسب برای به حداقل رساندن کسورات بیمه برگزار شود.
 
 
 
 
 
 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 37507