• 1397/09/06 - 11:31
  • 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نائب قهرمانی تیم های تیراندازی، والیبال و دارت در مسابقات کارکنان دولت استان

تیم های تیراندازی، والیبال و دارت در مسابقات کارکنان دولت استان به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

تیم های تیراندازی، والیبال و دارت در مسابقات کارکنان دولت استان به مقام تیم های تیراندازی، والیبال و دارت در مسابقات کارکنان دولت استان به مقام نائب قهرمانی دست یافت.
تیم تیراندازی آقایان متشکل از بهره مندی و سعیدی (ستاد) - ملا آقایی(پردیس) سلطانی(مرکز بهداشت)،حبیب الهی و رازیانی(نکویی) و بانوان متشکل از سارا احمدنزاد و ستوده(شهدا)، حسن پور(اورژانس 115) نصرالهی(دانشکده پزشکی)- مقدمی و فیروزی (ستاد) و با مربیگری آقای متقیان نژاد و سرپرستی خانم فراهانی(مسئول هیئت تیراندازی دانشگاه) در رقابت های استانی کارکنان دولت مقام دومی تیمی را از آن خود کرد. در بخش آقایان تیم های اداره مخابرات  و اداره کل ورزش و جوانان اول و سوم و در بخش بانوان اداره مخابرات  و امور مالیاتی اول و سوم شدند.
همچنین به نقل از خانم آقازیارتی(مسئول هیئت والیبال دانشگاه) تیم والیبال آقایان با حضور ابرقویی،صادقی،جمشیدی و رسولی(کامکار)-شاهی،تیموری و مرادی(مرکز بهداشت)-میری اقدم(نکویی)-پورعلی (داندانپزشکی)-وفایی(مجتمع پردیس)-سلمانی(اورژانس115)، سرپرست تیم آقای ایمانی(مرکز شهدا) و مربیگری آقای بلار موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات استانی شدند. تیم های اداره کل آموزش و پرورش و صدا وسیما اول و سوم شدند.
تیم دارت آقایان با ترکیب برخورداری و بهره مندی(ستاد)-خزاعی و جعفری(معاونت دانشجویی) با مربیگری آقای حیدری زاده و سرپرستی آقای قاسملو(مسئول هیئت انجمن های ورزشی) عنوان دوم مسابقات را به دست آوردند. در این دوره از مسابقات تیم های تامین اجتماعی و شهرداری الف موفق به کسب عناوین اول و سوم شدند.





 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 30862
کلمات کلیدی