• 1394/09/10 - 10:16
  • 46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

معرفی مدیر جدید نوسازی و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی قم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسمی آقای ابوالقاسم سیار را به عنوان مدیر جدید نوسازی و تحول اداری این دانشگاه معرفی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسمی آقای ابوالقاسم سیار را به عنوان مدیر جدید نوسازی و تحول اداری این دانشگاه معرفی کرد.
در این مراسم که با حضور معاون درمان، مدیرحوزه ریاست و برخی از مدیران دانشگاه در سالن شهید مطهری برگزار شد، دکتر علی اصغر اکرمی با تقدیر از زحمات، فعالیت ها و اقدامات خانم قربانی در مدت مسوولیت، آقای ابوالقاسم سیار را به عنوان مدیر جدید نوسازی و تحول اداری این دانشگاه معرفی کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه در ادامه با بیان اینکه مدیریت نوسازی و تحول اداری به لحاظ مدت زمان شکل گیری جوان تر از دیگر حوزه های این معاونت است افزود: در مدت کوتاه فعالیت این مدیریت اقدامات مناسبی برای تغییرات اداری، تحوالات، برنامه ریزی های راهبردی، طبقه بندی مشاغل، آموزش و توانمند سازی و برگزاری کمیته پیشنهادات و انتقادات بر اساس برنامه زمان بندی  انجام شده است.
دکتر اکرمی با اشاره به زحمات و پیگیری های مجدانه خانم قربانی و همکاران ایشان در حوزه نوسازی و تحول اداری گفت: با توجه به نیاز های سازمان به منابع انسانی، تدوین تشکیلات و توانمندسازی باید از تجربیات ایشان استفاده کرد.
وی افزود: حوزه نوسازی و تحول دانشگاه حجم بالای درخواست ها را علی رغم همه کمبود در کوتاه ترین زمان به نتیجه رسانده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه به تدوین موفق برنامه عملیاتی دانشگاه در سال جاری اشاره کرد و گفت: برای تحقق اهداف و برنامه ای در نظر گرفته شده باید اجرا و پایش این برنامه عملیاتی نیز با دقت انجام شود.
دکتر اکرمی همچنین بر ضرورت برنامه ریزی لازم برای تدوین، اجرا و پایش برنامه عملیاتی سال آینده تاکید کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از طرح های عمرانی دانشگاه از جمله بیمارستان های شهدای نیروگاه، فرقانی و پردیس دانشگاه در آینده نزدیک به اتمام می رسد و یا بخشی از آن مورد بهره برداری قرار می گیرد افزود: موضوع پیش بینی، تدوین و بازنگری تشکیلات باید با جدیت بیشتر در حوزه نوسازی و تحول اداری پیگیری شود.
در ادامه این جلسه خانم قربانی مدیر سابق نوسازی و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی قم به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی مسوولیت بیان کرد.
آقای سیار مدیر جدید نوسازی و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی قم به بیان برنامه ها و طرح های پیش رو برای تحقق اهداف این حوزه پرداخت.





































  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,سایر اخبار
  • کد خبر : 21705
کلمات کلیدی