• 1391/12/10 - 11:00
  • 19
  • زمان مطالعه : 21 دقیقه

مزایده واگذاری بخش پزشکی هسته ای بیمارستان شهید بهشتی

بخش پزشکی هسته ای بیمارستان شهید بهشتی از طریق مزایده عمومی واگذار یا متقاضیان دارای شرایط قانونی می شود.

 

 

"هواللطیف"

 

 

شرایط واگذاری  بخش پزشکی هسته ای

" مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی"

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

 

 

 

 

شرایط مزایده تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از

بخش پزشکی هسته ای مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی قم

ماده 1- موضوع مزایده :

 تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از بخش پزشکی هسته ای مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی قم مطابق با شرایط ذیل از طریق مشارکت با بخش خصوصی.

ماده 2- مدت واگذاری:

-    مدت زمان مشارکت 5 سال کامل شمسی از تاریخ صورتجلسه تحویل محل جهت شروع فعالیت می باشد.

تبصره: پس از اتمام مدت مذکور در صورت رضایت مندی و توافق طرفین با رعایت تشریفات قانونی، قراداد به مدت 5 سال دیگر قابل تمدید خواهد بود. بدیهی است در صورت حصول این موضوع پس از اتمام 5 سال دوم، کلیه وسایل و دستگاههای پزشکی به طور کامل و بدون کم و کاست و پرداخت هزینه در مالکیت دانشگاه خواهد شد.

ماده 3- شرایط اختصاصی واگذاری:

1-   تعهدات طرفین نسبت به سهم و آورده خود جهت مشارکت:

الف: آورده ها و تعهدات دانشگاه:

·        تامین فضای فیزیکی بخش حفاظت شده در برابر پرتو .

·        تامین آب، برق و تلفن داخلی ( هرینه های آب، برق و تلفن بر عهده برنده مزایده می باشد.)

·        انجام امور حسابداری از حیث دریافت وجوه از مراجعین (دریافت وجه توسط صندوق مرکز )

·        امتیاز بخش پزشکی هسته ای

ب‌)  آورده ها و تعهدات برنده مزایده :

·        خرید ، نصب ، راه اندازی و نگهداری کلیه تجهیزات پزشکی ، لوازم اداری ، مبلمان ، وسایل سرمایشی و گرمایشی

·        مدیریت بخش پزشکی هسته ای و قبول کلیه مسئولیت های قانونی و عنداللزوم پاسخگویی به مراجع قانونی مربوطه.

·        تأمین نیروی انسانی لازم با هزینه شرکت

·        فعالیت بخش حداقل در دو شیفت کاری صبح و عصر

·        اخذ مجوزهای قانونی مربوطه از مراجع ذی ربط .

·        ارائه خدمات به مراجعین و معرفی شدگان دانشگاه طبق مقررات و در اولویت نسبت به مراجعین غیر دانشگاه .

·        همکاری با دانشگاه به منظور ارائه خدمات آموزشی و بهره برداری های آموزشی از بخش، تجهیزات و امکانات آن .

·        رعایت ضوابط جاری و ارائه خدمات با تعرفه مصوب دولتی. تعهدات طرفین نسبت به سهم و آورده خود جهت مشارکت:

2-   اشخاص حقیقی یا حقوقی صاحب صلاحیت قانونی می توانند در این مزایده شرکت کنند.

تبصره: در شرایط برابر، اولویت انتخاب برنده مزایده با اشخاص حقوقی خواهد بود.

3-   اشخاص حقیقی الزاما باید پزشک متخصص پزشکی هسته ای باشد و از منظر قانونی و حقوقی هیچ منعی برای شرکت در مزایده و انعقاد قرارداد با دانشگاه را نداشته باشد.

4-   اشخاص حقوقی الزاما باید در مجموعه ثبتی خود یک نفر متخصص پزشکی هسته ای عضو داشته باشند و از منظر قانونی و حقوقی هیچ منعی برای شرکت در مزایده و انعقاد قرارداد با دانشگاه را نداشته باشند.

5-   برنده مزایده می بایست حداقل دستگاهها و وسایل پزشکی مورد نیاز بخش پزشکی هسته ای را تامین نماید به طوری که این تجهیزات از نظر تعدد، تنوع و کیفیت از مشروحات ذیل کمتر نباشد.

·        تعداد یک دستگاه گاما کمرا اسپکت، دارای دو دتکتور سایز بزرگ (Large field of view) با امکان تصویر برداری spect، gated spect، whole body، دینامیک و استاتیک

·        یک دستگاه چاپگر

·        یک دستگاه دوز كاليبراتور

·        یک دستگاه گاماکانتر

·        یک دستگاه تست ورزش مجهز به الکتروکاردیوگراف 12 کانال

·        یک دستگاه الكتروكارديوگراف 3 کانال

·        یک دستگاه تيروئيد پروپ

·        یک دستگاه ردیاب پرتو جهت کشف آلودگی

·        وسایل و ست احیا به طور کامل طبق لیست پیوست

·        سایر وسایل و تجهیزات پیش بینی شده در آیین نامه، ضوابط و دستورالعمل های ذی ربط.

تبصره 1: رعایت مقررات جاری جمهوری اسلامی برای تامین و نگهداری این وسایل از هر حیث ضروری است و کاملاً برعهده برنده مزایده     می باشد.

تبصره 2: تمام دستگاههای پزشکی مشروح این بند باید کاملا نو، حداقل از تولیدات سال 2012 کمپانی و دارای شماره سریال ساخت و تاریخ تولید باشند.

تبصره 3: پیگیری و طی مراحل اداری و قانونی تشریفات اخذ هر مجوزی برای خرید، نصب و راه اندازی دستگاههای پزشکی بخش به عهده برنده مزایده می باشد و دانشگاه تنها در محدوده اختیارات قانونی، اقدامات اداری لازم را در این خصوص و به جهت تسهیل یا تسریع امر معمول خواهد داشت.

تبصره 4: برنده مزایده مکلف است همواره و در طول مدت مشارکت نسخه اصل و یا برابر اصل شده قراردادها، اسناد مثبته و مجوزهای قانونی و لازم ماخوذی خود را در اختیار دانشگاه قرار دهد. این اسناد شامل موضوعات خرید، نصب و راه اندازی، آزمون های پذیرش، نگهداشت و ... تجهیزات پزشکی خواهد شد.

تبصره 5:برنده مزایده مکلف به مدیریت و ورود اطلاعات تجهیزات پزشکی خود به برنامه نرم افزاری مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه ( pmq3) می باشد. بدیهی است تمامی فرآیندهای مدیریت تجهیزات پزشکی اعم از شناسنامه، تعمیر، نگهداری، کالیبراسیون، آموزش و .... لازم است با هدایت اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه و از طریق این برنامه انجام پذیرد.

تبصره 6: سرویس و نگهداری تجهیزات پزشکی بخش طبق برنامه ها و سفارشات کمپانی سازنده همواره لازم الاجرا و بر عهده برنده مزایده می باشد. در این خصوص برنده مزایده مکلف به تحویل یک نسخه از دفترچه های راهنمای کاربری و سرویس دستگاه به کارفرما می باشد و نیز موظف به انعقاد قرارداد نگهداری وسیله پس از دوره گارانتی و وارانتی می باشد. همچنین در طول مدت گارانتی یا وارانتی نیز انجام سرویس های دوره ای سفارش شده کمپانی سازنده لازم الاجرا خواهد بود.

تبصره 7: زمان برپایی تجهیزات پزشکی ( درصدی از روزهای سال که دستگاه باید در حال کار یا آماده به کار باشد ) 100%  است مگر مدت زمان فورس ماژور و یا مواقعی که با تأیید دانشگاه برای سرویس و تعمیر و نگهداشت دستگاه صرف می شود.

6-   تهیه دارو و ملزومات پزشکی مصرفی مورد نیاز بخش به طور کامل به عهده برنده مزایده و با هزینه ایشان می باشد.

تبصره 1 : دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی همواره باید متناسب مصرف در بخش موجود باشد و هیچ وقفه ای از بابت کمبود و یا نبود این اقلام متوجه کارکرد بخش نگردد.

تبصره 2 : فرآیندهای انبارداری و حسابداری دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی از حیث اسناد، تحویل و تحول و هر موضوع مرتبط به عهده برنده مزایده      می باشد.

7-   متقاضی می بایست پیشنهاد خود را در خصوص سهم مرکز بصورت درصدی از کل درآمد بخش اعلام نماید.

تبصره 1: سهم پیشنهادی مرکز به عنوان پایه 35% اعلام میگردد که شرکت کنندگان لازم است پیشنهاد خود را بر این اساس محاسبه کنند.

 تبصره 2: برنده مزایده حق دریافت وجه از مراجعین و بیماران را نخواهد داشت و انجام کلیه امور حسابداری از حیث دریافت وجوه از مراجعین از طریق مرکز انجام خواهد.

تبصره 3: هزینه خرید دارو تجهیزات پزشکی مصرفی، سرویس، تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی و نیز پرداخت حقوق و مزایای پرسنل بخش پزشکی هسته ای، ایاب و ذهاب، دفاتر و لوازم التحریر و دیگر هزینه های مصرفی تماماً به عهده برنده مزایده از سهم خودش می باشد و این گونه پرداخت ها از سیستم مالی مرکز میسر نخواهد شد لیکن برنده مزایده مکلف به رعایت ضوابط در این خصوص بوده و نیز اسناد و مدارک خود را نگهداری خواهد نمود تا در صورت ضرورت و برای تصدیق عملکرد صحیح خود نسبت به ارائه آنها اقدام نماید.

تبصره 4: مالیات و همه کسورات قانونی به نسبت سهم طرفین به عهدة آنان می باشد.

تبصره5: متقاضی برنده به دانشگاه اجازه خواهد داد تا کلیه هزینه هایی را که پرداخت آن برعهده وی بوده ولی نسبت به پرداخت ان اقدام نمی نماید را راسا از محل مطالبات برنده مزایده برداشت نماید.

تبصره 6: هزینه آب ، برق ، گاز و تلفن های آزاد بخش با برنده مزایده با هزینه خود است.

تبصره 7: هزینه تعمیرات جزئی و نگهداری از ساختمان و تاسیسات بخش به عهده برنده مزایده می باشد.

8-  قدرالسهم مشارکت برنده مزایده از کلیه درآمدهای نقدی در پایان ماه آتی و درآمدهای ناشی از طرف های قرارداد و پرداخت بیمه ها پس از واریز توسط ایشان محاسبه و با درآمدهای نقدی همان ماه ( ماه واریز حق بیمه ها توسط سازمان های بیمه گر) پس از کسر هزینه های مرتبط، به حساب اعلامی از طرف برنده مزایده پرداخت خواهد شد.

9-   برنده مزایده موظف است در راستای مدیریت و فعالیتهای جاری در بخش هماهنگی های لازم را با ریاست مرکز داشته باشد.

10-  برنده مزایده می بایستی تمام مقررات مربوط به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را در خصوص پزشکی هسته ای، بطور کامل رعایت نماید بدیهی است در صورتیکه در طول قرارداد آئین نامه، دستورالعمل و بخشنامه های جدیدی صادر گردد برنده مزایده متعهد به رعایت آنها می باشد.

11-  برنده مزایده متعهد به رعایت طرح انطباق بر اساس ضوابط مرکز می باشد.

12-  برنده مزایده در صورت برنده شدن متعهد می گردد مطابق با دستورالعمل های معاونت امور درمان دانشگاه در خصوص تأمین نیروی انسانی شاغل در بخش پزشکی هسته ای با هزینه خود نسبت به جذب نیروهای متخصص و آشنا به کار دارای توانایی علمی و حرفه ای و اخلاقی با هماهنگی آن معاونت به شرح ذیل اقدام نماید.

·        مسئول فنی به ازای هر شیفت حداقل یک نفر  پزشک متخصص پزشکی هسته ای

·        نیروی فنی لازم به ازای هر شیفت حداقل دو نفر با تحصیلات کارشناسی و یا کاردانی پزشکی هسته ای و یا رادیولوژی

·        پرستار به ازای هر شیفت حداقل یک نفر با تحصیلات کارشناسی پرستاری

·        نیروی اداری به ازای هر شیفت حداقل سه نفر 

·        نیروی خدماتی به ازای هر شیفت حداقل یک نفر 

·        پزشک متخصص قلب و عروق و یا پزشک عمومی دوره دیده برای مواقع اسکن قلب حداقل یک نفر

تبصره: برنده مزایده موظف است بر اساس آیین نامه تاسیس بخش پزشکی هسته ای شرایط مسئول فنی را از حیث مجوز، معرفی، شرح وظیفه و... عینا مراعات می نماید.

13-    برنده مزایده می بایستی بر اساس تعرفه های مصوب دولتی و ضوابط اعلام شده از طرف دانشگاه نسبت به دریافت وجوه از بیماران و مراجعین اقدام نماید.

14-    برنده مزایده می بایستی همکاری کامل را با ناظرین و کارشناسان دانشگاه داشته باشد.

15-    در صورتی که در اثر فعل یا ترک فعل برنده مزایده و کارکنان وی خسارتی به بیماران و همراهیان وارد شود پاسخگویی و جبران خسارات وارده به عهده برنده مزایده می باشد.

16-    برنده مزایده متعهد می گردد نسبت به ارائه خدمات در شیفت صبح از ساعت15/7 تا30/13 و در شیفت عصر از ساعت 13 تا 30/19به بیماران در تمام روزهای کاری هفته اقدام نماید.  

17-    برنده مزایده پس از عقد قرارداد می بایستی حداکثر ظرف مدت 6 ماه نسبت به دکوراسیون، تجهیز و راه اندازی بخش هسته ای مطابق با استانداردها و با نظارت و هماهنگی مزایده گذار از جمله دفتر فنی و تجهیزات پزشکی و درمان دانشگاه اقدام نماید در غیر اینصورت دانشگاه با تشخیص خود با تخلف مذکور برخورد خواهد نمود و برنده مزایده حق اعتراض نخواهد داشت. بدیهی است هزینه های تأمین امکانات لازم و اجرای کار به عهده برنده مزایده می باشد.

18-    برنده مزایده متعهد می گردد قبل از اقدام به خرید دستگاه، مشخصات فنی و متعلقات دستگاه و تجهیزات موضوع مزایده را به تأیید مراجع ذیصلاح و کارشناسان معرفی شده از طرف مزایده گذار برساند.

19-    برنده مزایده متعهد میگردد جهت تجهیز بخش پزشکی هسته ای مورد مزایده از امکانات و لوازم نو و به روز مورد تأیید مزایده گذار استفاده نماید.

20-    کلیه هزینه های مرتبط شامل تجهیز و راه اندازی، لوازم مصرفی، قطعات یدکی، تعمیرات، سرویس و نگهداری از دستگاهای پزشکی و اداری و هزینه های جاری بخش پزشکی هسته ای مورد مشارکت بر عهده برنده مزایده خواهد بود.

21-    کلیه عملیات پذیرش بیمار و تنظیم اسناد مربوطه مالی و مورد نظر سازمانهای بیمه گر به عهده برنده مزایده خواهد بود. 

تبصره 1: امور صندوق و دریافت وجه از بیماران به عهده مرکز می باشد و برنده مزایده حق دریافت هیچگونه وجهی از بیمار ان ندارد.

تبصره 2: پرداخت صورتحساب آن دسته از سازمانهای بیمه گر که با وجود انجام تمام اقدامات لازم، امکان پذیرش میسر نگردد توسط مرکز انجا م خواهد شد.

22-    برنده مزایده به جهت دکوراسیون، تجهیز و راه اندازی بخش پزشکی هسته ای ملزم به رعایت ضوابط و مقررات اعلامی از طرف مزایده گذار  و سازمانهای ذیربط همچون سازمان انرژی اتمی ، آتش نشانی و . . . می باشد.

23-    برنده مزایده موظف است دستگاههای مورد نیاز را از شرکت های مورد تأیید اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت ( با تعهد عقد قرارداد جهت سرویس و نگه داری و خدمات پس از فروش با همان شرکت ) خریداری نماید.

24-    برنده مزایده مجاز است ضمن هماهنگی با مزایده گذار نسبت به ارتقاء کیفیت و ازدیاد درآمد و فعال کردن بخش پزشکی هسته ای با سایر سازمانهای بیمه گر، شرکتها و ارگانها و ... در چهار چوب ضوابط اقدام نماید.

25-    قدر السهم مشارکت مطابق پیشنهاد برنده مزایده طی مدت قرارداد ثابت و قابل تغییر نمی باشد.

26-    برنده مزایده متعهد می گردد کلیه فعالیتهای روزمره در بخش را در دفاتر گزارش که طبق استاندارد دانشگاه تهیه شده درج و کلیه رخدادهای هر شیفت را ثبت نماید.

27-    برنده مزایده موظف است در آخر هر ماه لیست کلیه خدمات ارائه شده به بیماران بیمه و آزاد را به مزایده گذار اعلام نماید.

28-    برنده مزایده برای انعقاد قرارداد با ارگان های دولتی و خصوصی باید با هماهنگی و تأیید مرکز اقدام نماید.

29-    در صورت تخلف قانونی برنده مزایده و یا تخطی ایشان از مفاد شرایط قرارداد در هر زمان که مشخص شود، دانشگاه حق خواهد داشت تا ایشان را مورد پیگرد قانونی قرارداده، خسارات خود را به هر روش قانونی مورد صلاحدید اخذ نموده و قرارداد را به طور یک جانبه فسخ نماید که در این صورت طرف قرارداد مکلف به تخلیه محل، تحویل کامل آورده های دانشگاه و جبران خسارات وارده به شرح قرارداد و یا نظر کارشناسی دانشگاه می باشد. در هر صورت تصمیم دانشگاه در این شرایط به طور یک طرفه قابل اجرا خواهد بود.

 

ماده  4ـ شرایط عمومی مزایده :

1-   اسناد و مدارک مزایده که از طریق این دانشگاه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد باید بر اساس دستورالعمل ها و مقررات تکمیل و تنظیم شده و با سایر مدارک درخواستی پس از مهر و امضاء مجاز شرکت در پایین تمام صفحات در پاکتی در بسته و مهر و امضاء شده حاوی پاکتهای الف ـ ب ـ ج که موضوع مزایده و نام و نشانی پیشنهاد دهنده روی آنها نوشته شده است تحویل دبیرخانه دانشگاه شود.

2-   شرکت کننده در مزایده اقرار می نماید مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی نمی باشد و تعهد می نماید تا پایان قرارداد از دخیل نمودن اشخاص مذکور نیز خودداری نماید.

3-    پیشنهاد دهنده باید تمام اسناد و مدارک مزایده را بدون تغییر، حذف و یا قراردادن شرط در آن تکمیل و بدون هیچ نوع ابهام، خدشه و عیب و نقصی مهر و امضاء نموده و ارسال نماید.

4-   دانشگاه حق تغییر و اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات را 48 ساعت قبل از انقضای مهلت تسلیم پیشنهادها برای خود محفوظ می دارد و در صورتی که چنین موردی برای توضیح یا تجدید نظر یا حذف و اضافه در نظر باشد جزو اسناد و مدارک مزایده منظور خواهد شد.

5-   برنده مزایده متعهد می گردد در پایان زمان قرارداد محل را سریعاً تخلیه و تحویل نماید، در غیر این صورت بدون نیاز به مراجعه به محاکم قضایی محل تخلیه و از فعالیت برنده مناقصه جلوگیری خواهد شد و ایشان حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می نماید.

6-   برنده مزایده حق انتقال موضوع قرارداد را مشاعاًٌ یا مفروزاً، جزءاً یا کلاً به هیچ صورت حتی به صورت مشارکت، نمایندگی، صلح حقوق، وکالت و غیره را به دیگری ندارد.

7-    برنده مزایده حق هیچگونه تغییر و تبدیل در وضع اعیانی و تغییر کاربری را ندارد و به همین منظور لازم است تضمینی به مزایده گذار تسلیم نماید.

8-    محل مورد مشارکت طبق صورتجلسه ای از سوی نماینده مرکز حاوی وضعیت موجود با ذکر جزئیات تحویل برنده مزایده می گردد و در موقع تخلیه نیز به همان نحو که تحویل گرفته طی صورت جلسه ای به نماینده دانشگاه تحویل خواهد شد.

9-    مسئولیت حفظ و حراست و تعمیر جزئی و نگهداری ساختمان و اموال تحویلی به عهده برنده مزایده می باشد و در صورت ورود خسارت جبران آن به عهده ایشان باشد.

تبصره: در صورت هر گونه سرقت اموال تحویلی و یا اموال مربوط به شرکت، پاسخگوئی و جبران خسارت وارده به عهدة طرف قرارداد می باشد.

10-    برنده مزایده اقرار و اظهار داشته و می دارد که هیچگونه وجه یا مالی به عنوان رهن و نظایر آن یا عناوین پیش بینی نشده دیگر، به مزایده گذار تسلیم و پرداخت نکرده است و هرگونه ادعایی در خصوص موارد مذکور را ضمن عقد لازم و ضمن عقد خارج لازم (که عقد خارج لازم شفاهاً بین آنان منعقد شـده ) از خود اسقاط نموده و می نماید و در صـورت تعلق هر گونه حقوقی مشابه آن را از جمله حق کسب و پیشه، سرقفلــی به دانشگاه صلح بلاعوض می نماید و بعد از آن هیگچونه ادعایی نداشته و نخواهد داشت.

11-    کلیه تعمیرات اساسی ساختمانی بخش پزشکی هسته ای مورد مشارکت بر عهده مزایده گذار خواهد بود.

تبصره: در هر صورت برنده مزایده ملزم به رعایت و نگهداری محل می باشد در صورت عدم رعایت پرداخت خسارت به عهده ایشان می باشد. 

12-    کلیه تعمیرات ساختمانی جزئی مورد نیاز بخش پزشکی هسته ای مورد مشارکت بر عهده برنده مزایده خواهد بود.

13-    دانشگاه هیچگونه تعهدی را در قبال پرسنل به کار گرفته شده توسط برنده مزایده نخواهد داشت.

14-    برنده مزایده در پایان قرارداد مکلف به تحویل مفاصاحساب از سازمان تامین اجتماعی و دارایی و کارکنان خود می باشد.

15-    برنده مزایده متعهد می گردد نسبت به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل به کار گمارده شده مطابق قانون به انضمام کلیه کسورات قانونی متعلقه اقدام نماید.

16-    به منظور حسن انجام تعهدات برنده مزایده می بایست در هنگام تنظیم قرارداد معادل 10% مبلغ قرارداد تضمین مورد قبول دانشگاه به مزایده گذار تحویل نماید که در صورت عدم رعایت مفاد قرارداد تضمین مذکور ضبط خواهد شد. در غیر این صورت پس از پایان قرارداد و ارائه مفاصاحساب از دارایی، تأمین اجتماعی وکارکنان تضمین مذکور مسترد خواهد شد. در اینصورت تضمین شرکت در مزایده برنده مسترد خواهد شد.

17-    کلیه قوانین فورس ماژور حاکم بر این مزایده می باشد.

18-    در صورت بروز اختلاف فی مابین طرفین قرارداد، ابتدا به صورت مسالمت آمیز با حضور نمایندگان دو طرف موضوع بررسی می شود در غیر اینصورت مراجع قضائی به موضوع رسیدگی خواهند نمود.

19-    شركت كنندگان در مزایده مي بايستي مبلغ 000/000/500 ريال ( پانصد میلیون ریال) به عنوان سپرده شركت در مزایده به صورت ضمانت نامه بانکی یا وجه نقد به حساب جاري11100072 بانك رفاه شعبه علوم پزشكي قم واريز نموده و فيش آن را همراه با كليه مدارك درپاكتهای جداگانه ( الف و ب و ج ) به صورت لاك و مهر و امضاء شده به شرح زير حداكثر تا پايان وقت اداري 26/12/1391 به دبیرخانه دانشگاه تسليم و رسيد دريافت دارند.

پاكت الف : تضمين ( سپرده ) شركت در مزایده. 

پاكت ب : حاوي شرايط مزایده كه تمامي صفحات آن مهر و امضاء شده باشد + تصوير سوابق حسن انجام كار + مدرک تحصیلی متخصص هسته ای شرکت کننده شخص حقیقی+ تصوير مدارك مربوط به شناسايي شركت كننده در مزایده ( اساسنامه شركت + روزنامه رسمي + تغییرات روزنامه رسمی + نمونه امضاء صاحبان امضاء و مهر شرکت در صورتیکه شرکت کننده شخص حقوقی باشد ) + مدارک مسئول فنی و پرسنل + نوع دستگاه مورد پیشنهادی و کاتالوگ.

پاكت ج : حاوي پيشنهاد قيمت.

تبصره 1 : شركت كنندكان در مزایده مي بايست مبلغ پيشنهادي خود را بر اساس درصد سهم دانشگاه از کل درآمد مطابق فرم پیوست و بطور دقيق و قطعي بدون هيچگونه شرطي اعلام نمايند، به پيشنهادات مشروط ترتيب اثر داده نخواهد شد.

تبصره 2 : پاكت الف و ب و ج لاک و مهر شده داخل پاكت دیگری قرار گيرد ( لاك و مهر شده تحويل شود ). روی پاکت اخیر نوشته شود مربوط به مزایده پخش پزشکی هسته ای مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی قم.

تبصره 3 : شركت كننده در مزایده مي بايست تمامي اوراق و پيوست ها را مهر و امضاء نموده وبا قيد جمله، شرايط را قبول دارم، اوراق را تحويل دهد.

20-    چنانچه شرکت کننده در مزایده پس از تحویل اسناد و شرایط مزایده به هر دلیل تمایل به شرکت در مزایده را نداشته باشد باید حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 15/12/1391 انصراف خود را کتباً به دبیرخانه دانشگاه تحویل نماید. در غیر اینصورت علاوه بر عدم استرداد اسناد، تضمین ایشان ضبط خواهد شد.

21-    به پيشنهادات مبهم ، مخدوش، مشروط و فاقد سپرده و پيشنهاداتي كه با شرايط مندرج در مزایده مغايرت داشته باشد و بيش از يك شخص حقيقي و يا حقوقي ( مگر بر اساس شرايط اساسنامه ) آن را امضاء نموده باشد و همچنين پيشنهاداتي كه پس از موعد مقرر و نيز به تقاضاي استرداد پيشنهاد در صورتيكه مهلت قبول پيشنهادات منقضي شده باشد مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

22-    مدت اعتبار پیشنهادات ارائه شده حداکثر 20 روز  غیر از روزهای تعطیل رسمی از تاریخ بازگشائی پاکات خواهد بود.

23-    كليه پاكتهاي رسيده در جلسه مورخ 27/12/1391 ساعت 10 صبح باز و پس از مشخص شدن نفر اول و دوم، سپردة مابقي شركت كنندگان مسترد و از نفر اول جهت عقد قرارداد دعوت به عمل مي آيد.

تبصره 1: در صورتيكه برنده مزایده از تاريخ ابلاغ نتيجه، ظرف مدت 10 روز اداري اقدام به عقد قرارداد ننمايد و يا كلاً حاضر به انجام آن نگردد سپرده شركت در مزایده او ضبط و مراتب به نفر دوم ابلاغ خواهد شد.

تبصره2: در صورتي كه نفر دوم مزایده نيز ظرف مدت 7 روز اداري پس از ابلاغ مراتب اقدام به انعقاد قرارداد و يا كلاً حاضر به انجام آن نشود سپرده او نيز ضبط خواهد شد و مزایده تکرار می گردد.

24-    هزينه آگهي روزنامه و كارشناسي به عهدة برنده مزایده مي باشد.

25-    تحويل اسناد و شرايط مزایده به شركت كنندگان از تاريخ 7/12/1391 لغايت 16/12/1391 در قبال اخذ وجه از طریق دبیرخانه دانشگاه علوم پزشکی قم به آدرس ذیل انجام خواهد شد.

26-    هرگونه تغيير در وضعيت شركت مي بايستي ظرف مدت 5 روز كتباً به واگذار كننده اعلام گردد.

27-    مزایده گذار به برنده مزایده مراتب را كتباً به آدرسي كه در پيشنهاد خود ذكر نموده ابلاغ مي نمايد.

28-    پس از پایان قرارداد کلیة اسناد مربوط به بیماران و ... می بایست در اختیار مرکز قرار گیرد.

29-    شركت كننده در مزایده اقرار مي نمايد كه با اطلاع كامل از موضوع و مفاد واگذاري درصد پيشنهادي را اعلام نموده و بعداً  نمي تواند به عذر عدم اطلاع و غيره متعذر شود.

30-   بمنظور رفع ابهام و پاسخ به سؤالات شرکت کنندگان جلسه سایت ویزیت ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 19/12/1391  در محل دفتر مدیریت مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی تشکیل خواهد شد که نمایندگان قانونی شرکت با معرفی نامه حق شرکت در جلسه مذکور را دارند.

 

دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني قم

 

 

 

نشانی : قم، خیابان شهید لواسانی ( ساحلی ) دانشگاه علوم پزشکی تلفن: 7726290 _ 7726029

 

 

 

 

 

 

فرم پیشنهاد درصد مشارکت در

مزایده واگذاری بخش هسته ای مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی

 

 

اینجانب : ..............................................

شرکت : ...............................................

به آدرس : .............................................

به شماره تلفن : .......................................

 

با مطالعه دقیق شرایط مزایده سهم مشارکت بیمارستان در تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از بخش پزشکی هسته ای مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی قم به عدد .......... درصد / به حروف (........................................................................ ) پیشنهاد می نمایم.

 

 

                       مهر و امضاء پیشنهاد دهنده

 

 

 

پیوست ها:

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 10829
کلمات کلیدی