• 1395/11/17 - 10:01
  • 40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

فعالیت مستمر کارکنان حوزه پشتیبانی دانشگاه برای راه اندازی بیمارستان فرقانی

مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تیم های پشتیبانی این دانشگاه از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه در فرآیند تجهیز و راه اندازی بیمارستان فرقانی حضور مستمر داشتند.

مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تیم های پشتیبانی این دانشگاه از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه در فرآیند تجهیز و راه اندازی بیمارستان فرقانی حضور مستمر داشتند.
آقای محمد احمدی با بیان اینکه واحدهای مختلف این مدیریت در 9 ماه ابتدای سال جاری در روند راه اندازی و تجهیز بیمارستان فرقانی مشارکت مستمر و بدون وقفه داشتند افزود: این اقدامات و فعالیت ها در اداره تدارکات با خرید اقلام مورد نیاز پزشکی و اداری و اداره خدمات با تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت نظافت و آماده سازی بخش ها انجام شد.
وی به تامین حدود  900 مورد از تجهیزات مرکز فرقانی از قیبل مانیتورینگ، تخت بستری، دستگاه رادیولوژی، ساکشن، سونوگرافی، الکتروشوک، ونتیلاتور و سایر دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش های مختلف از طریق هیات امنای ارزی با هزینه ای معادل 60 میلیارد ریال تومان اشاره کرد و گفت: 80 درصد از این مبلغ را وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تامین و 20 درصد دیگر را دانشگاه علوم پزشکی قم پرداخت می کند.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: سایر تجهیزات بیمارستان طبق برنامه و نیازسنجی های انجام شده در مرحله خرید قرار دارد.
احمدی اظهار داشت: سایر خدمات و امکانات و تجهیزات تاسیسات، اداری و غیر پزشکی این بیمارستان هم به صورت استعلام قیمت، مناقصه و خرید مستقیم از طریق اداره تدارکات مدیریت امور عمومی انجام شده است.
وی با اشاره به خرید بروزترین تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه این بیمارستان یا بهره گیری از ظرفیت تولید داخل و نصب و راه اندازی آن گفت: در حال حاضر این تجهیزات قابلیت پخت تا یکهزار پرس غذا در هر وعده را دارد.
مدیریت امور عمومی از دیگر بخش های فعال در راه اندازی مرکز فرقانی را اداره خدمات این مدیریت عنوان کرد و گفت: حوزه خدمات از دو هفته قبل راه اندازی مرکز فرقانی باحضور در تمامی بخش های بیمارستان با بهره گیری از ظرفیت 80 نفر نیروی خدمات شاغل در مراکز ستادی و درمانی این دانشگاه اقدام به نظافت بیش از 21 هزار و 600 متر از مساحت و چیدمان تجهیزات این بیمارستان کرد.
احمدی در ادامه با بیان اینکه کارکنان انبار مرکزی این دانشگاه هم از مدت ها قبل مسوولیت تحویل و نگهداری اجناس خریداری شده برای بیمارستان فرقانی را بر عهده داشتند افزود: علیرغم محدودیت در فضا و محوطه کافی برای نگهداری تجهیزات و اقلام خریداری شده، اقدامات لازم برای پوشش ایمنی اجناس و کالاهای موجود صورت گرفت و بنا به نیاز بیمارستان اجناس مربوطه تحویل بیمارستان شد.
وی گفت: در حال حاضر فعالیت های حوزه پشتیبانی دانشگاه پس از راه اندازی بیمارستان فرقانی با توجه به نیازها و دستور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ادامه دارد.
مدیریت امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: واگذاری خدمات این بیمارستان به بخش خصوصی هم با پیش بینی حجم تقریبی 120 واحد کار در دست اقدام است و بعد از تعیین پیمانکار نیروی های مربوطه مشغول فعالیت می شوند.




















  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 26041
کلمات کلیدی