• 1399/02/30 - 16:43
  • 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سرپرست مدیریت بیمارستان امیرالمومنین ( ع ) منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم ، آقای دکترحمیدرضا غلامحسینی بعنوان سرپرست مدیریت بیمارستان 220 تختخوابی امیرالمومین منصوب شد .

 

طی حکمی از سوی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم ، دکترحمیدرضا غلامحسینی بعنوان سرپرست مدیریت بیمارستان 220 تختخوابی  امیرالمومین  منصوب شد  . 

در حکم وی که توسط معاون توسعه دانشگاه ابلاغ شده، آمده است:

با توجه به تعهد و تخصص و سابقه مدیریت جنابعالی در حوزه مدیریت امور درمان معاونت درمان به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت بیمارستان امیرالمومنین (ع) مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی مصوب می¬شوید.

با  توجه به جایگاه ویژه این مرکز در ارائه خدمات درمانی با کیفیت به زائران ومجاورین حرم کریمه اهل بیت ( ع ) انتظار می¬رود با هماهنگی کامل با ریاست  مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی، پزشکان و اعضای هیأت علمی  و کارکنان خدوم ، زمینه ارتقاء کیفیت خدمات این مرکز در تمامی زمینه¬ها را فراهم آورید . اهم موارد انتظار معاونت از جنابعالی :

1- توجه به برنامه استراتژیک دانشگاه و برنامه عملیاتی معاونت های مختلف ستادی و تلاش در راستای اجرای هرچه بهتر آن در آن بیمارستان وهماهنگ با برنامه های مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی .

2- برنامه ریزی در جهت کارایی و اثر بخشی بیشتر منابع در اختیار اعم از سرمایه انسانی و اعتبارات مالی و استقرار مدلهای تعالی سازمان و تلاش و اهتمام جدی در جهت استقرار استاندارهای اعتبار بخشی با هماهنگی سیاست¬های مجتمع . 

3- اصلاح و ارتقاء بهره وری در حوزه اداری، مالی و تلاش در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مرکز . 

4- افزایش جلب مشارکت¬های مردمی اعم از خیرین و حامیان سلامت و ظرفیت های بخش خصوصی در واحدهای مختلف مرکز .

5- توجه ویژه به توسعه سرمایه انسانی به عنوان اصلی ترین رکن مدیریت سازمانی و تکریم کارکنان و پزشکان و اعضای هیأت علمی و به خصوص توجه به امور رفاهی کارکنان .

6- اهتمام ویژه به اجرای کامل قوانین و مقررات اداری درآن مرکز . 

7- توامندسازی و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی . 

8- تکریم بیماران و ارباب رجوع .

معاون توسعه  دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن اعلام موارد فوق، تاکیداتی نیز در زمینه راه اندازی بخش های کامل بیمارستان ،تکمیل و جذب نیروهای پشتیبانی و درمانی و آغاز فعالیت هر چه زودتر بیمارستان امیرالمومنین ( ع ) داشت.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 36204