• 1392/09/18 - 08:48
  • 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تجلیل از حسابداران نمونه و پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی قم

در مراسمی بمناسبت روز حسابدار از حسابداران نمونه و پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر شد.

در این مراسم که در سالن شهید مفتح ستاد دانشگاه علوم پزشکی با حضور ریاست محترم دانشگاه ، معاون توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه برگزار گردید، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه امور مالی دانشگاه از تعدادی از حسابداران نمونه و بازنشستگان با اهدای لوح تقدیر گردید.

به گزارش خبرنگار وب دا از قم، در این مراسم که روز پنج شنبه مورخ 14/9/92 در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، از 2 حسابدار پیشکسوت و 9 حسابدار نمونه با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی قم جناب آقاي نظري ضمن خوش آمدگويي و خير مقدم روز جهاني حسابدار را به همه كاركنان مجموعه امور مالي تبريك گفتند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با تجلیل از اقدامات و خدمات حسابداران فعال در واحدهای مختلف این دانشگاه به افزایش حجم ماموریتها در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: جایگاه حسابداری در سیستم دانشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است و حسابداران نقش مهمی در ارکان پشتیبانی حوزه سلامت بر عهده دارند.
دکتر سید شمس الدین حجازی خدمت در حوزه مالی را بسیار حساس دانست و افزود: حسابداری از جمله مشاغلی است که به جهت سرو کار داشتن با مباحث مالی همواره مورد توجه است و باید در انجام امور محوله دقت نظر داشته باشد.
وی تصریح کرد: بسیاری از موفقیت ها و پیشرفت های امروز دانشگاه مرهون پاکدستی کارکنان حوزه مالی در صیانت از بیت المال است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: با همت مسوولان حوزه مالی دانشگاه شاهد استفاده بهینه از تجربیات پیشکسوتان و تزریق نیروهای جوان و مستعد به حوزه مالی در بخشها و حوزه های مختلف دانشگاه و واحدهای تابعه بودیم.
دکتر ابرازه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این مراسم با تقدیر از تلاشهای کارکنان حوزه مالی این دانشگاه برلزوم استفاده از همه ظرفیت ها در عرصه حسابداری دانشگاه تاکید کرد.
حسابداران پيشكسوت:
1- آقاي سعيد محمدي
2- قريب رضا زند
حسابداران نمونه:
1- زهرا احمدي
2- محمد اسدي
3- حسينعلي ايماني
4- علي اكبر بابايي
5- عباس عبداللهي
6- سيد احمد فلاح هاشمي
7- حسن لطيفي
8- محمد مهري ليقوان
9- سلطانعلي نادعلي
ضمنا پرسنل امور مالی ستاد دانشگاه و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه نیز با اهدای لوح و هدایایی از زحمات آقایان کریم نظری، مدیر امور مالی و  محمد مهری، معاون مدیر مالی دانشگاه تقدیر نمودند.

  • گروه خبری : اسلاید شو
  • کد خبر : 13718
کلمات کلیدی