• 1396/01/19 - 10:02
  • 49
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

دانشگاه علوم پزشکی قم دومین دستگاه استانی در اجرای طرح های عمرانی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طبق آمارهای استانی این دانشگاه دومین دستگاه استانی در عملیات عمرانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طبق آمارهای استانی این دانشگاه دومین دستگاه استانی در عملیات عمرانی است.
دکتر علی اصغر اکرمی در نشست صمیمی با کارکنان مدیریت امور عمومی این دانشگاه با تقدیر از تلاش ها و پشتکار مدیر و کارکنان این بخش در پیگیری و اجرای طرح های متعدد افزود: در چند ساله گذشته حجم فعالیت های دانشگاه رشد قابل توجهی داشته است بر اساس آمارهای اعلامی این دانشگاه بعد از شهرداری در رتبه دوم به لحاظ اجرای طرح های عمرانی قرار دارد.
وی ادامه اد: برای پیشرفت و توسعه دانشگاه در ابعاد مختلف هدف های متنوعی را طراحی و برنامه ریزی کرده بودیم که تحقق بسیاری از آنها دور از انتظار بود اما با همت و تلاش کارکنان حوزه سلامت این طرح ها به بهره برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این میزان حجم فعالیت ها، سرعت و پیشرفت طرح های عمرانی و جذب اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی قم را به دانشگاه نمونه در سطح کشور تبدیل کرده است.
دکتر اکرمی به اختصاص تسهیلات ویژه رفاهی به کارکنان دانشگاه و افزایش ظرفیت ها در این بخش اشاره کرد و گفت: از جمله بخش های فعال در مدیریت امور عمومی مجموعه رفاهی است که توانسته با ارائه تسهیلات بانکی و اقامتی رضایت همکاران شاغل در قسمت های مختلف را جلب کند.
وی توسعه و تقویت خدمات رفاهی کارکنان را از اهداف دانشگاه در سال جاری برشمرد و افزود: تلاش می کنیم در سال جدید علاوه بر تقویت واحدهای اقامتی مشهد و شمال نسبت به پیش بینی امکان اقامت کارکنان در سایر شهرها نیز اقداماتی انجام شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: از دیگر برنامه ها برای تقویت خدمات رفاهی بازسازی برخی مراکز روستایی و تحویل آن به مدیریت امور عمومی برای استفاده کارکنان است.
دکتر اکرمی با تاکید بر اینکه خرید متمرکز موجب صرف و صلاح دانشگاه می شود افزود: یکی از برنامه های مهم دانشگاه در سال جدید توسعه خریدهای متمرکز دانشگاه و ورود به خرید متمرکز در حوزه لوازم پزشکی است.
وی همچنین با اشاره به تنگناهای مالی دولت در سال گذشته که دستگاه های مختلف را تحت الشعاع قرارداد گفت: علی رغم این مشکلات دانشگاه علوم پزشکی توانست از سختی ها عبور کند و در مقایسه با سایر دستگاه وضعیت بهتری داشته باشد اما باید برای در خصوص رفع مشکلات مالی و معیشت پرسنل اقداماتی را برنامه ریزی و راهکارهایی را ارائه کرد.
دکتر اکرمی همچنین با اشاره به جایگاه و وظایف خطیراداره خدمات دانشگاه بر ضرورت نظارت و پایش مستمر از مراکز و تهیه گزارش مربوطه تاکید کرد.
آقای احمدی مدیر امور عمومی دانشگاه هم در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این مدیریت در حوزه های تدارکات، رفاهی، منازل مسکونی و مهمانسرا، خدمات، مالی،انبارها، نقلیه، دبیرخانه و تاسیسات بیان کرد.
در این جلسه هریک از مسوولان و پرسنل شاغل در حوزه های مختلف مدیریت امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم نکاتی را پیرامون حجم فعالیت ها و امور محوله، میزان پائین پرداخت حقوق و مزایا در مقایسه با فعالیت های انجام گرفته، توجه به مشکلات مالی پرسنل، جابجایی نیروی خدمات و استفاده در سایر بخش ها در مراکز بدون هماهنگی با دانشگاه، تعریف وظایف نیروهای خدمات در مراکز و آسیب هایی که این نیروها با آن مواجهند، ضرورت بازسازی انبار مرکزی، تعیین تکلیف اموال اسقاطی موجود در انبار مطرح کردند.
























  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 26501
کلمات کلیدی